Nekromanti Röda Draken, Drakar och Demoner sida!

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Funkar inte! (delvis OT)

Länken alltså, inte för mig iaf och inte heller några andra sidor som ligger spelaroll.net. Jag har hittills trott det berott på att det varit nått fel på servern på Spelroll men med tanke på att du precis lagt ut länken så antar jag att den funkar för dig. Vilket gör mig konfunderad över varför den inte funkar för mig, någon som har en aning om varför? När jag klickar på länken så kommer det upp att sidan inte kan visas, jag kan antingen försöka igen senare eller så är det fel på nätverksinställningarna, fast jag har inget nätverk. Skulle bli mycket tacksam för hjälp då det finns några riktigt bra sidor på spelaroll.net.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Re: Funkar inte! (delvis OT)

Tja, jag kom in på sidan. Däremot tycker jag mitt inlägg passar här under eftersom det ser lite "knepigt" ut i netscape. För att inte ge ett oprofessionellt intryck borde det fixas till...

Har du testat sidan igen Hasse? Jag kom ju in nu iaf.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Testade för några minuter sedan...

...och jag kom fortfarande inte in. Varför ni men inte jag kommer in vet jag inte, jag har inga problem med andra webbsidor. Skulle jag ge mig på en gissning så är det väl något fel i inställningen i min explorer även om jag inte varit där gjort några ändringar. Ena dagen så kom jag in på t.ex. Medusa games nästa inte.
 

Salir

Veteran
Joined
6 Nov 2000
Messages
129
Location
Västerås
Re: Testade för några minuter sedan...

Sidan funkar för mig också! Hasse om det inte funkar för dig fast du kör med "rätt" inställningar så är det lika bra att prova en annan browser, t.ex. opera.
 
Top