Nekromanti Röd Sand

smagu

Veteran
Joined
20 Jun 2000
Messages
77
Location
Östersund
Vad har hänt med Röd Sand modulen. Den finns inte med på kommande releaser. Är den en skrotad modul eller bara uppskjuten ??

/Smagu
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
NAAAJ!!

det är ju värsta tänkbara mardrömmen.. den modulen är ju precis hur viktig som hellst för neotech juh! /images/icons/mad.gif
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Ungefär samma sak som med äventyret Giganternas Fall som skulle vara en uppföljare till Operation:Mangala
 

smagu

Veteran
Joined
20 Jun 2000
Messages
77
Location
Östersund
Röd sand är om neotech rymd. dvs orbit och kolonierna.'
Terra one är neotech världen längre fram i framtiden inte riktigt samma sak. Om man skall förlägga ett äventyr tex på månen så finns det väldigt lite fakta om dessa kolonier etc. Därför ser jag EJ Terra one som någon ersättning för Röd sand.

/smagu
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Men tyvärr måste jag säga att någon (kan det varit Marco?) påstod att Röd Sand blivit ett omfattande arbete som utvecklats till Terra One, vilket innebär att Neotech får klara sig utan sin Mars-modul...
 

nexussix

Warrior
Joined
23 Aug 2001
Messages
260
Location
Stockholm
Jag har precis inhandlat Deep Space, en rymdmodul till Cyberpunk. Där finns massor av beskrivningar på kolonier, både near orbit, på månen, vid lagrangepunkterna och på Mars. Vissa kolonier som omnämns i Neotech finns med också, exempelvis Kristallpalatset. Dessutom finns en beskrivning av hur livet präglas av att leva i mikrogravitation. Deep Space är en mycket bra modul för er som vill veta mer om rymden.
Kolla in http://www.leisuregames.com, de har en del Cyberpunkgrejer och deras postorder funkar bra.
 
Top