Varulv RÖSTA TILL VARULVSPRISGALA 2025!

Bara att kika in på discorden å skåla God Jul om du orkar👍
Gäller förstås alla här på forat. 😇

Ja! Från kl 20 kör vi Varulvsspelsprisgala på Discord. Bara att kika in om man är nyfiken på vad det är för dårar som en gång i månaden frivilligt manipulerar, anklagar och ljuger för varandra på forumet.

Jag kommer dagen till ära ha borstat håret!

Jag har haft jobbig dust med sjukvården idag...så mina dopamin/energinivåer är helt slut....
Tveksam till om jag orkar ikväll....sorry gott folk
Ta hand om dig, som @Sidd säger.

Men om du orkar vara uppe finns det inget krav på att prata i galan, man kan bara ha den som en ursäkt att skåla in i en kamera.

Årets misstag:
Jaha då var alltså dax för ”Siddisbar den nobla” att ta till orda:
Jag vill verkligen ta tillfället och tacka er alla för årets alla olika lir.

Kära Kära medspelare, spelledare (som felat i PM eller missat deltagare), bybor (som läser ikapp alla långa tjötiga trådar även fast spelet är slut) och ni som svär på att ni är bybor (men har blod runt munnen).

Ja alltså vi allihopa som någon gång gjort bort sig och grävt ner sig i de djupaste kaninhål:

Här har vi nu kommit till den mest ärofyllda utmärkelsen som Varulvsgalan kan uppbringa:

Årets roligaste misstag.

Ett pris till den som inte bara spelade fel – utan gjorde det så storslaget att vi fortfarande citerar det i trådarna som om det vore helig skrift.

Det är ett pris som hyllar det vi ofta försöker dölja: när allt går fel, planen rasar, och man står där och tänker: ”Shit: Det där skulle jag inte postat😱.”

Men misstag är viktiga.

Vi hyllar här inte briljanta logiska deduktioner, inte perfekt taktik eller mästerlig manipulation.

Nej, nej – misstag avslöjar det finaste och påminner oss om: vi är mänskliga.

Vi höjer våra glas för: Årets vinnare:

som i år faktiskt visat mänsklighet bakom sina hårda fasader. Framför allt har de visat förmågan att med noll framförhållning … omedvetet sabotera för sitt eget lag på ett sätt som borde studeras i böcker.

Så låt oss höja byns högafflar och yla mot månen i samlad kör och gratulera vinnarna.

Inte för perfektion – utan för det strålande kaos som gav oss ett minne för livet.

🥂Skål för ”årets vinnare” !

Brynolf och Octagonal i Spionchefens hemlighet!

Grattis – och allihopa -fortsätt göra misstag. Vi behöver nytt material till nästa års Varulvsgala!

Back