Anthrox
Kolludera aldrig acceptans
Shakespeare?Vem fan har skrivit min titel?
Shakespeare?Vem fan har skrivit min titel?
Är det nån som hackat din profil? Jag visste att det är nån i varulvsgenget som har hookups bland admin och får hjälp att ta sig in på andras konton.Vem fan har skrivit min titel?
Nä vi bara citerar varandras taglines litegrannaasså min grej var att någon skrev att det var ulvigt att inte rösta: och jag är för sexig för att vara bybo
TROR DU INTE JAG VÅGAR RÖSTA UT HAN ELLER?Känns som ett fejkbråk mellan Häger och BB7 det här
Alltså är det.inte helt uppenbart och självklart? Det ör din pälsiga sida, den som dyker upp i fullmånen som visar sitt förakt för din mänskliga sida. Att du inte minns ör inte konstigt. Tänk traumat av att minnas att du käkade upp dina vänner i byn? Sinnet skyddar dig...från dig själv...snart tar Ulven över helt och Brynolf är ett minne blottVem fan har skrivit min titel?
många ord här som inte besvarar ett dugg. Och det de definitivt inte besvarar är hur många forumträff-öl du behöver hälla i Dante innan han låter dig låna telefonen med adminlogin.Alltså är det.inte helt uppenbart och självklart? Det ör din pälsiga sida, den som dyker upp i fullmånen som visar sitt förakt för din mänskliga sida. Att du inte minns ör inte konstigt. Tänk traumat av att minnas att du käkade upp dina vänner i byn? Sinnet skyddar dig...från dig själv...snart tar Ulven över helt och Brynolf är ett minne blott
Dante är inte mutbar med öl. Han förser sig själv med tillräckligt, så det har ingen effekt att locka medmånga ord här som inte besvarar ett dugg. Och det de definitivt inte besvarar är hur många forumträff-öl du behöver hälla i Dante innan han låter dig låna telefonen med adminlogin.
Ska komma ihåg att gå in och rösta 1159, snajpking etc (inte längre snajpking)Kom ihåg att sista dagen att rösta är imorgon 12:00 lunch!