Nekromanti RÄDDA LEGENDS OF MIGHT AND MAGIC ONLINE!!!!!

omgitburns

Veteran
Joined
28 Jan 2008
Messages
159
hej jag skulle bara vilja berätta att ett jätte bra spel har gått förlorat. Och då snackar jag såklart om Legends Of Might And Magic Online som finns att köpa på ginza för ca 30 kronor (50 med frakt). på bilderna ser du ett rpg spel men alla dessa bilder är fake och man kan knappt göra något på dem längre. Detta spelet dog samtidigt som deras producenter förlorade jobbet och då snackar jag om 3DO som är de som gjorde det (egentligen var det New World Computing som blivit uppköpt av 3DO). Men spelet dog när 3DO dog år 2003 "lomm" spelare säger på deras forum att detta spel var ett underbart spel först (det skulle ha blivit ett mmorpg som WoW men det slutade som ett medeltida cs) men nu har det förfallit. Om ni köper detta spel på ginza så varnar jag er för att det inte bara har ett gammalt fake fodral utan att det även inte går och köra för man måste få version 1.1 som fanns på 3DOs hemsida :/ nu tror ni säkert att det blir omöjligt att spela det men där har ni tur för det finns en patch på en av de stora klanernas hemsida www.420lomm.com där kan ni ladda ner version 1.1 och gå in på huvud forumet (lomm hq) lomm hq finns på "links". Om ni köper det så varnar jag er även för att det finns chans att ingen är inne för normal inloggade brukar vara 2-6 spelare :/.

MVH: omgitburns
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
SKRIV INTE MED VERSALER!!! [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 
Top