RECENSION QuinnsQuest är så bra på göra recensioner, jag tror det kommer bli stort

Adventuredepot

Veteran
Joined
20 Apr 2024
Messages
4
Quinn har nu gjort ett par videos på spelen The Wildsea, Lancer och Heart.
Alla otroligt underhållande att titta på oavsett om man ens spelar rollspel eller ej.
Han gjorde brädspelskannal ShutUpandSitDown, samma fenomen där. Man vill se dessa videos för dess "produktion value", om man sett en vill man se fler. Deras brädspels blog med kul recension fick mig att spela Blades in the dark första gången.

Vill dela med mig av en kanal jag tror kommer bli betydande. Han kommer driva många brädspelare in i rollspel då han redan har följare och producerat videos längen, men denna kannal är ny och växer fort.




 
Last edited:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,900
Location
The Culture
Det är fantastiskt bra. Jag har blivit väldigt sugen på två av spelen han recenserat, och gillade även den tredje recensionen fast det var uppenbart att spelet inte var något för mig.
 

Gerkub

Gelékub
Joined
8 Mar 2021
Messages
1,326
Jag hörde nyss ett trevligt poddavsnitt där han pratar Torchbearer, Sidereal Confluence, och Jubensha - kinesiskt mordmysterie/drama-spel:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,553
Location
Fallen Umber
Jag såg hans Wildsearecension för ett tag sedan men jag har jättesvårt för hans överspelande. Fattade inte att det var samma snubbe som var med i Bastionland-avsnittet för han verkade ju riktigt vettig där. :D
 
Top