Nekromanti Quantum Werewolf

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
RasmusL;n100482 said:
Min position har observerats och är nu på 100 % "JA". Energin kan därmed inte mätas men jag hoppas på att den kommer vara på topp!
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Punktforumet.
Anämlan stängs klockan 23:00 på Måndag kväll så jag har hela Tisdagen på mig att generera alla tabeller som jag behöver.

Spelare:

Vimes
.113
Lukas
Hellzon
KK
Empiricus
Brynolf
RasmusL
Mukwa
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Hur långa drag kommer vi köra? Jag kommer nämligen att vara utan internet från ca 20.00 den 9de till sent på söndagkvällen eller eventuellt till måndag lunch. Med endagars drag så lär vi ju vara klara innan dess, med tvådagars så borde det väl också klara sig? Iaf om vi inte blir fler än nio (drag fre, sön, tis, tor kväll så 8 personer dött borde rimligtvis vara maxlängd?).

Alternativt om någon är lite småsugen men inte riktigt har tid och redan innan kan gå med på att reserva för mig om spelet skulle gå så länge, och om jag skulle leva så hade det ju också varit en lösning.

Så tja, 56% ja just nu?
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,032
Location
Sthlm
jag kan täcka upp för BDG om han måste bryta, men har inte energin att gå in som en egen spelare från början.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Det lät ju på Spider som att det skulle vara lite kortare rundor, så jag räknar då med det också
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Jocke: Super! Då antar jag att min vågfunktion kollapsar till 100% ja att jag är med. Btw så verkar det här spontant fullkomligt kaotiskt och på gränsen till ospelbart men samtidigt med så mycket mönster.. jag ser verkligen fram emot det här partiet :)
 
Top