Lu-kaazh said:Sannolikhet är ju det bästa med matten så jag är helt klart på.
//Lukas som dock kommer vara vilse redan innan spelet börjar
RoflKonrad Konvalj said:Lu-kaazh said:Sannolikhet är ju det bästa med matten så jag är helt klart på.
Sannolikheten att du överlever som ulv lär ju vara +50% eller nått i detta system Lu-kaazh och det är ju ubermäktigt.
Recca said:RoflKonrad Konvalj said:Lu-kaazh said:Sannolikhet är ju det bästa med matten så jag är helt klart på.
Sannolikheten att du överlever som ulv lär ju vara +50% eller nått i detta system Lu-kaazh och det är ju ubermäktigt.
Brynolf said:Det här låter ju hur knasigt som helst. Och ungefär lika ball! Jag får ta ställning till deltagande senare, dock.
Lu-kaazh said:Brynolf said:Det här låter ju hur knasigt som helst. Och ungefär lika ball! Jag får ta ställning till deltagande senare, dock.
Så man kan säga att du är 50% med?
Pilzeman said:!Paxen: Jag tyckte för ett tag sedan att det var alldeles för många spel på gång samtidigt, och lade det därför åt sidan. Dessutom kändes inte intresset som det största jämfört med övriga spel som annonseras, så… Jag får fundera lite på det. Rulla på som vanligt med övriga spel så länge. Men kul att du påminde mig, det betyder ju att du kommer ihåg det!