wilper
Fast i vinkelvolten.
Har de inte? Äsch då, jag trodde jag skulle slippa gå runt och köra säljsnack utan att det bara skulle lösa sig självt helt magiskt.
[TABLE="class: cf gJ, cellpadding: 0"]
[TR="class: acZ"]
[TD="class: gF gK"] [TABLE="class: cf ix, cellpadding: 0, width: 627"]
[TR]
[TD] [h=3]Info Publit <info@publit.se>[/h] [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[TD="class: gH"] 12:15 (15 minutes ago)![]()
[/TD]
[TD="class: gH"] [/TD]
[TD="class: gH acX"]Reply
[/TD]![]()
[/TR]
[TR="class: acZ xD"]
[TD="colspan: 3"] [TABLE="class: cf adz, cellpadding: 0, width: 795"]
[TR]
[TD="class: ady"] to me
![]()
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Hej!
En kollega till mig gjorde mig medveten om att Publit diskuterades i en tråd på rollspel.nu
Vi lade märke till att priserna diskuterades och jag tänkte först svara i tråden, men då det är ett stängt forum svarar jag dig direkt istället och hoppas det är ok. Om du vill får du gärna citera mig i tråden för att klargöra eventuella missförstånd.
Det var användaren APM som skrev följande:
Det där med pris per färgsida är lite konstigt med publit. För de svartvita sidorna kostar inte lika mycket som färgsidorna (när man gör en bok med både och), men de svartvita sidorna är ändå dyrare än ifall hela boken vore i svartvitt. Dessutom blir de svarta nyanserna lite mörkare (när man blandar färg och svartvitt).
När det kommer till mjukband så har svartvita sidor alltid samma pris oavsett vilka dimensioner boken har, en svartvit sida kostar 0,14 kr (exkl. moms)/sida. Vi erbjuder även pocket, men skillnaden där är att pocket endast trycks i svartvitt och att pappret som används i inlagan är tunnare än det papper som används i ett mjukband. Om man trycker en pocket så är även bokens dimensioner begränsat till 110x178 eller 135x210 mm. Vid pocket kostar en svartvit sida 0,11 kr (exkl. moms). Det är alltså inte att boken helt trycks i svartvitt som gör att priset per sida blir billigare, utan det är helt enkelt att det är en annan produkt med ett billigare papper som gör att pris per sida i en pocketbok är billigare än priset per sida i ett mjukband.
Vänligen,
Patricia
-------------------------------
From the desk of
Patricia
http://publit.com/
Fränt ändå!wilper;n272616 said:Exakt hur Publit hittade mig är jag inte helt säker på. Men iaf, följande damp ner i min mail för en stund sedan:
wilper;n272616 said:Exakt hur Publit hittade mig är jag inte helt säker på. Men iaf, följande damp ner i min mail för en stund sedan: