Nekromanti [Promotion] Whitehack, sommarrea och häftesversion

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
De senaste veckorna har det kommit lite svenska poster om mina spel på wrnu, vilket jag tycker är mycket roligt! Jag har registrerat mig som användare igen och har faktiskt en nyhet: Man kan nu köpa Whitehack 2e i Sverige och resten av Europa utan att bli ruinerad.

— Från dagens pressrelease —

Booklet Version and Summer Sale!

The two hardcover versions of Whitehack Second Edition (Standard & Notebook) have sold about equally well during the four months that they have been available from Lulu. Together, they match the sales figures of First Edition during the same time frame, despite the fact that I haven’t made 2e easily available in Sweden and Europe yet.

This is about to change. Lulu only prints the really good hardcovers in the US, and there is nothing I can do about that. But I have made a booklet version that prints both in the US and Europe (and possibly other regions of the world as well – I have no idea!). Everyone now has the choice of

A Standard hardback version – $15
A Notebook hardback version – $20
A Stapled Booklet version – $5

As you can see, I am also announcing a summer sale! The above prices are about as low as they will ever get for all three versions. This is a really good time to get a few extra copies for your group, club or friends! As usual, you should also look for lulu coupons. The sale will last through august.

Go to whitehackrpg.wordpress.com for info, buy links, reviews and more!?

———————————

Hälsar

Christian
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Över helgen är det fri frakt om man köper den häftade versionen av Whitehack. Det är lite mer än en vecka kvar på min sommarrea, så nu är nog det billigaste man någonsin kunnat köpa Whitehack i Sverige! Använd FGA815 som kod vid köpet.

Direktlänk till lulusidan.

Hälsar

Christian

ps. Gå till whitehackrpg.wordpress.com för mer info, inklusive recensioner.
 

Jonas Ferry

Swordsman
Joined
22 Feb 2005
Messages
447
Location
Stockholm
Wow, vilken god nyhet! Jag funderar starkt på att köpa ett par exemplar av mjukpärmen för att låna ut till mina spelare mellan spelmötena.

Har du postat detta i RPGnet:s promotion-forum The Glamorous Unrestrained Hype Machine och i Story Games motsvarande Directed Promotion? Jag har pratat en del Whitehack på båda forumen och har kanske fått någon nyfiken att kolla upp spelet. Nu är ett väldigt prisvärt tillfälle att göra det.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jonas Ferry;n111974 said:
Wow, vilken god nyhet! Jag funderar starkt på att köpa ett par exemplar av mjukpärmen för att låna ut till mina spelare mellan spelmötena.

Har du postat detta i RPGnet:s promotion-forum The Glamorous Unrestrained Hype Machine och i Story Games motsvarande Directed Promotion? Jag har pratat en del Whitehack på båda forumen och har kanske fått någon nyfiken att kolla upp spelet. Nu är ett väldigt prisvärt tillfälle att göra det.
Ja, nu är en bra idé att passa på! Det är ganska många som köper flera ex. Faktum är att häftesversionen av Whitehack just nu ligger trea på topp hundra-listan för spel på Lulu :).

Jag har sett dina poster på forumen och är hemskt glad att du gjort dem – förutom då att de är intressanta att läsa! Jag annonserar framför allt via g+, där det verkar ge mest effekt, men har meddelat rean på rpg.net. Jag tror att rpg.net är ett bra ställe att posta intressanta trådar och recensioner på, men inte särskilt effektivt när det gäller underforumet för promotion. Whitehack drunknar där i floden av promotionartiklar från de större företagen, som ibland har flera om dagen.



Hälsar

Christian
 

Attachments

Jonas Ferry

Swordsman
Joined
22 Feb 2005
Messages
447
Location
Stockholm
Jonas Ferry;n111974 said:
Jag funderar starkt på att köpa ett par exemplar av mjukpärmen för att låna ut till mina spelare mellan spelmötena.
Jag köpte fyra. 40 kr styck och fri frakt.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Sommarrean är nu över och gick över all förväntan! Inte mindre än 240 ex sålde på en månad, vilket i nuläget ger Whitehack en 2:a plats på Lulus bestsellerlista över spel!

Jag har alltså höjt priserna igen, dock inte riktigt till deras tidigare nivåer. Booklet kostar 10, Standard 20 och Notebook 25 dollar.

Hälsar

Christian
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,986
Location
Göteborg
Fiktionslek;n113645 said:
Sommarrean är nu över och gick över all förväntan! Inte mindre än 240 ex sålde på en månad, vilket i nuläget ger Whitehack en 2:a plats på Lulus bestsellerlista över spel!

Jag har alltså höjt priserna igen, dock inte riktigt till deras tidigare nivåer. Booklet kostar 10, Standard 20 och Notebook 25 dollar.

Hälsar

Christian
Grattis! Riktigt kul. Gillar spelet!
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jag måste bara dokumentera detta någonstans, för det är lite häftigt: Sedan ett par dagar ligger Whitehack 1:a både på vecko- och månadslistan över bestsellers på Lulu!






Hur som helst: Tack för stöd och glada tillrop! Den som har frågor om spelet kan också vända sig till FAQ-sidan på whitehackrpg.wordpress.com. Där finns bl.a. en lista på skillnader mellan 1:a och 2:a upplagan.

Hälsar

Christian
 

Attachments

Top