Nekromanti [PROMOTION] Urverk Speldesign släpper ETT VANLIGT JÄVLA ROLLSPEL

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,501
krank;n170879 said:
Ifall det funnits några tvivel överhuvudtaget, så är alltså Vanligt Jävla Rollspel inte Urverkspels nya flaggskepp, det kommer ingen kickstarter, etc etc. Hela grejen var ett aprilskämt.

Åja - så lätt kommer du inte undan. Sagt är sagt, nu får du skriva skiten ;)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,644
Location
Rissne
Peter;n170884 said:
Åja - så lätt kommer du inte undan. Sagt är sagt, nu får du skriva skiten ;)

Äh, nästan hela är ju redan skrivet. Det var ju bara magisystemet jag inte hann göra något tillräckligt roligt av =) Så ni får hålla till godo, tills vidare... =)
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
krank;n170879 said:
Okej, så nu är det inte den första april längre... "typ vad jag kommer ihåg eller fått för mig från DoD '91 plus lagom mängd rena dumheter"
Glöm inte "Och utan att kolla upp hur sant det är". Det var typ den viktigaste delen.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Roligt och på rätt nivå - ett bra Aprilskämt, tack för det! Annars såg jag för mig 'Fantasirollspel, baspaket' i Coops hylla. :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,507
Eftersom Urverk inte supportar VJR längre borde det vara fritt fram att skriva och publicera fanmateral, eller hur? Ingen som kan slänga upp en schysst hemsida (givetvis med roterande döskallar och brinnande facklor) där man kan skicka in fanmaterial?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,644
Location
Rissne
Xhakhal;n170889 said:
Glöm inte "Och utan att kolla upp hur sant det är". Det var typ den viktigaste delen.
Absolut! Jag fuskade dock lite på motståndstabellen genom att jag ville ha med den men inte för mitt liv kunde komma ihåg hur den funkade. Så jag frågade Krille efter algoritmen.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,642
Location
Huddinge
krank;n170879 said:
Also, tack till alla er som fattade skämtet och spelade med. Det finns inget tråkigare än när aprilskämt påpekas och "avslöjas". Det här hade inte alls varit lika roligt om någon tråkmört kommit och neggat.
Jag vill be om ursäkt för att jag nästan spoilade skämtet några dagar i förväg.
Jag trodde verkligen inte att det var ett aprilskämt att du skulle utannonsera något, och tyckte det var en rolig Fb kommentar att antyda att ditt släpp skulle vara det.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,644
Location
Rissne
Lukas;n170935 said:
Jag vill be om ursäkt för att jag nästan spoilade skämtet några dagar i förväg.
Jag trodde verkligen inte att det var ett aprilskämt att du skulle utannonsera något, och tyckte det var en rolig Fb kommentar att antyda att ditt släpp skulle vara det.
Inga problem, det var ju mest jag som var otålig och ville komma igång och därmed började läcka info på förhand. Och dina kommentarer var definitivt inte de enda jag fick rensa bort! Lesson learned.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,501
Det deprimerande är hur likt det här skämtet är det jag skriver till OQDoD....
 
Top