Nekromanti [Promotion] Star Wars

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,533
Location
Stockholm
Halloj! Lite skamlös promotion:

De senaste veckorna har jag jobbat ett maffigt och nördigt Star wars-magasin för Aftonbladet. 136 sidor. Magasinet släpps i butik den 3 december, men går att förbeställa redan nu. 55 spänn inklusive porto. Som hittat. Mer info här!
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Ångest. Å ena sidan, något från Aftonbladet. Å andra sidan, något från Magnus Edlund. Du gör det inte lätt för mig.
 

Harry S

Swordsman
Joined
27 Sep 2015
Messages
682
Sidan 2 "Vader-gällning". Det avgör saken. Det blir inget Star Wars-magasin från Aftonbladet för min del.
 

Mattias H

Veteran
Joined
24 Jul 2014
Messages
42
En samling nödiga inlägg helt i onödan tycker jag.

Kul och jag kommer absolut att köpa ett ex!
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,533
Location
Stockholm
Krille;n130181 said:
Ångest. Å ena sidan, något från Aftonbladet. Å andra sidan, något från Magnus Edlund. Du gör det inte lätt för mig.

Våga, Krille. Våga!
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
565
Location
Videnmark
En fråga: Har ni gjort en bibel med en babbeljon sidor om en film ni inte har sett?
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Coolt. Får spanas in.
Men jag förstår inte riktigt hur ljussabeln kan ligga bakom tidningshuvudet, när huvudet på personen bakom till vänster ligger framför. Orimligt.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,533
Location
Stockholm
Klaatu;n132760 said:
En fråga: Har ni gjort en bibel med en babbeljon sidor om en film ni inte har sett?

Den innehåller såklart en massa massa artiklar om de redan befintliga filmerna också.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,533
Location
Stockholm
pappa;n132762 said:
Coolt. Får spanas in.
Men jag förstår inte riktigt hur ljussabeln kan ligga bakom tidningshuvudet, när huvudet på personen bakom till vänster ligger framför. Orimligt.

Kraften vettu. Den gör det orimliga rimligt.
 
Top