Nekromanti [promotion] S&S ÄVENTYRSTÄVLING 2016 - Svärd & Svartkonst

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag har kommit på några ideer men visst fanns det regler någonstans som jag inte hittar? Bra ha koll på när man gör äventyr tänkte jag ;)
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
514
Har haft problem med access på sajten, jäkla trist för behöver koll på en eller två saker inför äventyrsskrivande
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
514
Med access avses alltså att ladda ner SåS-pdf:en
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jo, precis, samma här, funkade inte bara klicka, utan google drive krävde access om jag förstod det rätt. Och, ja, det skulle ju vara bra att ha reglerna inför skapandet ;) svårt ha med allt annars
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
.113;n216747 said:
Jo, precis, samma här, funkade inte bara klicka, utan google drive krävde access om jag förstod det rätt. Och, ja, det skulle ju vara bra att ha reglerna inför skapandet ;) svårt ha med allt annars

Och jag gick in och kollade nu och alla andra länkar (prövade random på äventyren men alla de andra länkarna iaf) funkade utan problem, det är bara själva reglerna som inte funkar (åtminstone för mig).
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,164
Fan, jag blir sugen på det här... men det blir ännu en grej som inte kommer hinnas. Får istället berätta den goda nyheten att SåS var slut på SF-bokhandeln i Sthlm idag, så jag fick beställa det från collectors point istället!
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,123
Location
Göteborg
SFbok har den bara kvar i Malmö, enligt deras sajt.

Men jag hoppas ju på att vinna tävlingen. ;)
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,057
Location
Sthlm
jag ska renskriva och statta monster, men det är en liten, liten aning för tråkigt så jag har skjutit på det in i det längsta.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag är ju alldeles för sent ute med det här känner jag, får se hur det går. Snyft..
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
514
Bolongo;n216829 said:
SFbok har den bara kvar i Malmö, enligt deras sajt.

Men jag hoppas ju på att vinna tävlingen. ;)
Finns mängder med ex inne nu även i Stockholm och som svensk OSR-bok ser jag inte att någon kommer att kunna prestera något finare.
 

Murderhobo

Veteran
Joined
26 Jan 2012
Messages
58
Location
Cimmerien
Ikväll kl 23.59 är deadline för äventyrstävlingen! Om det finns någon därute som sitter på ett bidrag som inte skickats in ännu, så är det dags nu. :)
 
Top