Nekromanti [Promotion] - rollspelsradio.se, en rollspelspodcast

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Jag har följt er podcast i över ett halvår nu och har dessutom kört en egen kampanj GL:A under tiden. Ni har gett mig så ofantligt mycket inspiration. Kan bara drömma om att någon gång kunna hålla den nivå som ni demonstrerar. Keep up the good work och jag hoppas att vi syns på något konvent någon gång.
 

carrot

Veteran
Joined
25 Sep 2013
Messages
184
Anaythea;n194131 said:
Jag har följt er podcast i över ett halvår nu och har dessutom kört en egen kampanj GL:A under tiden. Ni har gett mig så ofantligt mycket inspiration. Kan bara drömma om att någon gång kunna hålla den nivå som ni demonstrerar. Keep up the good work och jag hoppas att vi syns på något konvent någon gång.

Kul att höra! Vi var på förra Gothcon (där vi spelade in vår Coriolis-specialare), och det är nog inte helt omöjligt att vi (eller iallafall några av oss) kommer på nästa, eller nåt annat konvent.
Vi är Stockholmsbaserade hela gänget, så om nåt kul rollspelsaktigt dyker upp i eller omkring Stockholm så får vi snacka ihop oss om att åka dit!
 

carrot

Veteran
Joined
25 Sep 2013
Messages
184
Mannen i skogen;n198830 said:
Chase är läskig när han sticker iväg på solouppdrag.
Ja, MYCKET! Det var nåt som vi i gruppen fick erfara den hårda vägen. Chase glömmer inte oförrätter som gjorts honom...
 

carrot

Veteran
Joined
25 Sep 2013
Messages
184

SiggeX

Veteran
Joined
7 Oct 2016
Messages
44
Måste säga att jag tycker ni är riktigt grymma. Väldigt roligt att lyssna på! Men en fråga, tror du det finns någon chans att ni byter och testar något annat rollspel senare nån gång? Hade varit kul att höra er spela något annat också då ni är en bra inspiration. Keep up the good work! :D
 

carrot

Veteran
Joined
25 Sep 2013
Messages
184
SiggeX;n207922 said:
Måste säga att jag tycker ni är riktigt grymma. Väldigt roligt att lyssna på! Men en fråga, tror du det finns någon chans att ni byter och testar något annat rollspel senare nån gång? Hade varit kul att höra er spela något annat också då ni är en bra inspiration. Keep up the good work! :D

Hej och tack så mycket för dom fina orden!

Vi håller faktiskt på för fullt med att förbereda inför nästa spel, så absolut. Det kommer bli lite mer rymd denna gången...

Vi har en sida på facebook där vi uppdaterar om kommande projekt osv. Där kan du också meddela oss direkt:
https://www.facebook.com/rollspelsradio/
 
Top