Nekromanti [Promotion] Nordnordost - Håller sig från ämnet

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,096
Rackarns trevligt! Nu behövs bara ett par te-fantaster och lite julmust!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
Det är först nu jag lyssnat på avsnitt 44-45 där NNO blir AP för Dödsmatch 2000. Jag minns äventyret som riktigt bra från GothCon och poddavsnitten bekräftar detta. Det är ett väl sammanhållet litet äventyr som verkligen lyckas engagera spelarna. Så lyssna om du inte redan lyssnat, köp om du inte redan köpt och spela om du inte redan spelat (fast om du tänker spela bör du vänta till efteråt med att lyssna)! :)
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Mycket att lyssna ikapp på nu... Både Fummelpodden och NNO! Helt plötsligt är man lite bortskämd :D
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Hm... Senaste avsnittet dyker inte upp i min spelare. Är det någon annan som har det problemet med podcast addict?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,848
Location
Nordnordost
Khan;n315939 said:
Hm... Senaste avsnittet dyker inte upp i min spelare. Är det någon annan som har det problemet med podcast addict?
Mysko! Jag har Podcast Addict på min surfplatta, och där lyckades den fånga upp nya avsnittet.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Mycket bra avsnitt ... när det kom igång. Håller med det Anders sa i podden att det hade varit mer intressant lyssnande om ni kommit snabbare till skott, till själva diskussionen.

Sen sa Anders nått jättebra typ 2/3-delar in som jag skulle ge cred för ... men tro fan att jag glömt vad det var. Måste nog lyssna igen.


/Magnus
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
wilper;n315940 said:
Mysko! Jag har Podcast Addict på min surfplatta, och där lyckades den fånga upp nya avsnittet.
Hm... Nu har jag tagit bort prenumerationen för att lägga till den igen, men då går det inte ens att preumerera på den. Är det en medveten norrländsk diskriminering av oss västgötar, eller är det min telefon som är knas?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Jag har faktiskt också spelledit några Kuf scenarion. Mina spelare har spetsat sig själv på pelaren av organisk kunskap och deras tarmar har fyllts med gnosis. De har misshandlat en varulv till döds med en Ica-påse fylld med en bullens varmkorv burk och en motorsåg. Och de har utrett mysteriet om att världen bara är tre dagar gammal och att allt innan det är en illusion skapad av den beslöjade gudinnan genom tidsloppar.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,848
Location
Nordnordost
Khan;n315947 said:
Hm... Nu har jag tagit bort prenumerationen för att lägga till den igen, men då går det inte ens att preumerera på den. Är det en medveten norrländsk diskriminering av oss västgötar, eller är det min telefon som är knas?
iTunes hittar oss fortfarande: https://itunes.apple.com/us/podcast/nordnordost/id1241659171?mt=2

Men det var systemunderhåll på vår server i helgen, så det kan kanske spöka lite. Jag undrar om vi bytt IP-address kanske. Kan din telefon ha sparat den gamla adressen i en DNS-cache? Är du tillräckligt desperat går det att lyssna på avsnittet genom webspelaren på Nordnordostsidan.

Och jag tror inte västgötar är en specifikt utpekad grupp, jag är hallänning. :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,702
Magnus Seter;n315945 said:
Sen sa Anders nått jättebra typ 2/3-delar in som jag skulle ge cred för ... men tro fan att jag glömt vad det var. Måste nog lyssna igen.
Plötsligt är jag jättenyfiken. :)
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,848
Location
Nordnordost
Khan. Det verkar vara något mysko i görningen. Jag har iofs inget problem med NNO, men min Podcas Addict hittar inte längre nya avsnitt av Tenkar's Tavern, även om jag ber den uppdatera.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
”De som är stressade och vill hoppa direkt till dagens ämne kan spola fram till 29.30.”

Emojis funkar ju inte, men ni kan låtsas att det är 1t6 gråtskrattande smileys och 2t6 hjärtan här!
 
Top