Nekromanti [Promotion] Kickstartern för Mutant: Elysium är igång!

Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
Kickstartern för Mutant: Elysium, den tredje stora expansionen till Mutant: År Noll, har börjat. Kämpa för din ätt i enklaven Elysium I:s sista dagar! Mutant: Elysium handlar om de icke-muterade människorna och är den fjärde hörnstenen i Mutant: År Noll, efter grundspelet, Genlab Alfa och Maskinarium.

Du hittar kickstartern här.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
Det är så jääääkla snyggt. Hur ni klarar av att hålla uppe så bra kvalité gång på gång alltså...
 

McAber

Varulv
Joined
26 May 2000
Messages
413
Location
Linköping, Sverige
Attans! Jag som just lagt en massa pengar på Kampen om citedellet. Jag hade ju dövat mitt samvetet med att det inte skulle bli någon mer kickstarter på ett tag.
 

Magnamund

Warrior
Joined
29 Jan 2015
Messages
398
Osbjer;n205252 said:
Jag gillade namnet Exodus bättre.. men å andra sidan finns det en öppning för en ny produkt med det namnet :)
Jag gillar också titeln Exodus men Elysium är ju faktiskt ganska logiskt med tanke på var spelet utspelar sig.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
Du förresten. Släng up videon på youtube. Jag fixar fram Engelska undertexter till dig om du vill.
Världen måste få veta!
 

Mekanurg

You can add up the parts; you won’t have the sum
Joined
17 May 2000
Messages
7,858
Location
Port Kad, The Rim
Kul att se våra "gamla" ätter von Rijn och Vigg dyka upp här fast i helt ny skepnad.
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Jag får vara förste man att tycka att Elysium är bra mycket bättre än Exodus; det sistnämnda ger mig Mad Max-vibbar vilket jag är rätt trött på och inte vill koppla samman med Mutant.
 

terje

xenomorf mystiker
Joined
21 Jan 2001
Messages
1,623
Location
Demokratiska Republiken Latveria
Jag är väldigt glad över att spelet växlat fokus från utträdet ur enklaven till livet i den. På så vis tillförs en verkligt ny spelmiljö till mutantvärlden. Ser fram mot att spela arrogant cyber-aristokrat, kämpa för ätten och hålla pöbeln på plats! :)
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
P.eLL.e;n205369 said:
Jag får vara förste man att tycka att Elysium är bra mycket bättre än Exodus; det sistnämnda ger mig Mad Max-vibbar vilket jag är rätt trött på och inte vill koppla samman med Mutant.
Jag tycker också Elysium är ett bättre namn. Dels för att det passar bättre in på den nya inriktningen, dels för att det är ett vackrare ord.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
Mundo;n205319 said:
Du förresten. Släng up videon på youtube. Jag fixar fram Engelska undertexter till dig om du vill.
Världen måste få veta!
Det är ju en tanke - men om allt går vägen kommer vi att lansera Mutant Elysium på engelska om ett drygt år. :)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
TomasFriaLigan;n205526 said:
Det är ju en tanke - men om allt går vägen kommer vi att lansera Mutant Elysium på engelska om ett drygt år. :)
Jag översatte och läste för min Engelskspråkiga sambo redan.
#IDontNeedYouAnymore
 

cogitare

Swashbuckler
Joined
9 Mar 2005
Messages
2,137
Location
Lund
Snygg kickstarter och grattis till framgången. Skitball att ni även lanserar utomlands. Det talas ju om "fenoment svenska rollspel" på forum av mer anglosaxisk härkomst (typ rpg.net t.ex.) vilket är grymt ball!

Cog.
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
cogitare;n205658 said:
Snygg kickstarter och grattis till framgången. Skitball att ni även lanserar utomlands. Det talas ju om "fenoment svenska rollspel" på forum av mer anglosaxisk härkomst (typ rpg.net t.ex.) vilket är grymt ball!

Cog.
Tack!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Sträckmålen verkar rätt fokuserade på äventyrande utanför enklaven. Men jag fick intrycket av att man spelade inne i enklaven, har jag missuppfattat grejjen med Elysium?
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
660
Location
Nibiru
wilper;n205991 said:
Sträckmålen verkar rätt fokuserade på äventyrande utanför enklaven. Men jag fick intrycket av att man spelade inne i enklaven, har jag missuppfattat grejjen med Elysium?
Nejdå, du har fattat rätt! Kampanjen i Elysium utspelar sig i enklaven. Stretchmålen är PDF.er för spel ute i Zonen senare. :)
 
Top