Nekromanti [Promotion] Hämta ditt Mutant: År Noll hos Ligan i kväll – eller på Gothcon

Joined
1 Feb 2013
Messages
669
Location
Nibiru
Efter nyheten att Mutant: År Noll har kommit från tryckeriet har flera av er frågat om ni kan komma och hämta upp spelen omgående. Vi har därför beslutat att hålla Bunkerns dörrar öppna mellan klockan 19 och 22 i kväll, tisdag 8 april. Adressen är Borgargatan 2 vid Hornstull i Stockholm. Det är den röda dörren på hörnet där det står "Fight Club" på regeln. En trappa ner och sen rakt fram. Mejla innan till info[snabela]frialigan[punkt]se, så att vi kan förbereda era beställningar. Ta med er någon form av legitimation. Vid oklarhet, ring eller sms:a till 0766-265030.

Ni som inte kan komma förbi Bunkern i kväll men som ska till Gothcon i påsk kan plocka upp era exemplar där - och få dem signerade! Mejla oss även om detta, så att vi inte skickar ut spelet till er.

Vi inser att detta är lite orättvist mot er som bor på annan ort - men tänk på att vi får färre spel att packa och skicka, så alla tjänar på det i slutändan! :)

Har du fortfarande inte förbeställt Mutant: År Noll? Det finns fortfarande tid! Alla som förbeställer, ända fram till påsk, får en komplett PDF av spelets böcker utan extra kostnad. Om du förbeställer i dag kan du ha spelet i din hand i kväll! Du förbeställer i vår webbshop.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Argh! #fml

Ännu ett skäl till att jag hatar att inte bo i Stockholm. :(
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Mycket trevligt att få träffa er och snacka lite ikväll! Det enda negativa jag har att säga om min box är att den är så välfylld att inte rollformulären får plats! :wink:
Robert Jonsson said:
Dagens I-landsproblem! ;)
TomasFriaLigan said:
Grymt kul att ni kom förbi! Alltid roligare att packa spel i trevligt sällskap. :)
Stövelkatten said:
Instämmer! Det blev ju en synnerligt trevlig och spontan sammankomst.

Limningen i böckerna luktar för övrigt så jääävla gott. Som kokain för näsan...
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Absolut kul att slinka in och få ett ansikte på massa konstiga namn. Plus hela den där grejen med att få en låda spel ;)
Spelet ser f.ö. ruskigt bra ut och jag ska försöka spontanspela en session nån kommande helg. Verkar oförskämt lätt att bara kasta sig in i.
Dante said:
pappa;n11920 said:
Absolut kul att slinka in och få ett ansikte på massa konstiga namn.
Dito.
 
Top