Nekromanti [Promotion] GrottZine 2 tryckt och klar

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Så nu behöver ni bara vänta nästan en hel månad i vetskapen om att den är färdig, awesome och bara tillgänglig för mig! :D

GrottZine 2, dvs andra numret av Sveriges bästa fansin för Old School-rollspel, är ett häfte i A5-format på 16 sidor som släpps till allmänheten på Grottröj #8, lördagen den 15 november. Det innehåller bla en dungeon med asläckra illustrationer, både text och bild av Jim Magnusson, och en intervju med Jennell Jaquays.

Jag är väldigt sugen på att gloata lite över att bara jag kan läsa den än så länge, men jag tänker låta bli det och bara konstatera att jag satte en väl tilltagen deadline och alla skribenter har varit änglar som lämnat in närapå i tid :D Tack alla!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
På sätt och vis är nästa nummer redan påbörjat; anths artikel fick inte plats i det här så det kommer i nästa. Dock har han inte riktigt skrivit färdigt den än :)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Men sluta teasa och skicka mig ett ex already!

Jag betalar reda pengar!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Dante: nope! Det släpps på Grottröj #8. De som är på plats har första tjing och det är först efter det man kan beställa :)

Inga förhandsbeställningar.

Men det är bara 24 pers anmälda till Grottröj #8, så kommer du dit är chansen rätt stor att du kan köpa ett ex utan att armbåga dig fram i kön.
Dante said:
Då ber jag Debbie köpa två ...
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
30 exemplar till försäljning. Det blir ganska lagom; mer än så så blir det tröttsamt att lägga i kuvert och hålla reda på adresser och betalningar.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Kommer stockholmsdistrubitören få en hög att sälja här nere?
 
Top