Nekromanti [Promotion] Epimas 2016 - ge bort ett coolt spelpaket!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Nu har nedräkningen till Epimas börjat!

Idén med Epimas är att du köper ett digitalt spelpaket och ger bort. Mottagaren får automagiskt spelen levererade 24 december, men du får samma paket direkt (så kan du tjuvläsa i förväg och spela på själva Epimas-afton)!

Jag är med för första gången med Monasteries and Relics, översatt och bitvis uppdaterat material från Nor Bannog/Saga rörande kloster och reliker.

Andra deltagande forumiter är Epimas-veteranerna Enhörning (som bidrar med det superroliga och hyperrealistiska Technical Support Simulator 2016) och wilper (som har skrivit ett noir-mikrolajv med titeln John Anvil Private Investigator).



För den som inte vill köpa ett helt paket kommer det komma "strumpfyllare" varannan dag, med bara ett par spel.

Ta en titt på årets Epimas-utbud!
 

Attachments

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Både Monasteries and Relics och Tecnhical Support Sim 2016 är underhållning i högklass. TSS borde verkligen vara undervisningsmaterial, men jag är osäker på vilken slags utbildning det skulle höra till. Högt rekommenderat!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Jag tror (eller hoppas i alla fall!) att Eppy har ganska roligt åt sånt där när han stoppar spelen i paketen. :D
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Under natten har det kommit in framsidesbilder på spelen på sidan också. Det är fortfarande rätt oöverskådligt, men nu när det fanns bilder så såg jag en del saker jag tyckte verkade trevliga.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Flera nya strumpfyllare uppe, en hel del med spel som inte finns i några av de vanliga paketen!
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Det sista paketet kom upp i dag.
Apocalypse World 2ed + UED för $5.
Det om något är ett kap.
 
Top