Nekromanti [Promotion] DeusExMatteo - Bloggen med illustrationer och rollspel

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Hej hej!

Brukade puffa för min blogg här medan Symbaroum serien höll på, men eftersom att den är avslutad nu (och finns att läsa i sin helhet här) startar jag en ny promotiontråd. Innehållet på bloggen brukar se ut ungefär som nedan. Fokus ligger på illustrationer, serier och rollspel. Ibland skriver jag saker och lägger upp som PDF, bland annat ett kort rollspel och hjälpmedel till andra spel.

Jag kommer uppdatera här när det kommer upp saker som kan vara av intresse, och om någon av er skulle känna för att lämna feedback eller kommentarer så hade det varit roligt.

Med vänliga hälsningar - Matteo

 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Skoj! Det finns något väldigt "Tom Gauldskt" i ditt illustrationsmanér, ffa den i tråden, som slår an rätt strängar hos mig. Ska bli kul att följa.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Wow, tack pappa! Jag har mest kollat på Hanna Gustafsson och Jack Teagle när det kommer till inspiration. Har läst mycket serier på bibblan här i Malmö dock, så det är mycket som jag gillar men som jag inte vet vem det är som har gjort eller var jag har sett.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
[h=1]Farornas Flod - ett flodbaserat äventyrsupplement till rollspelet Symbaroum[/h] Som blogginlägg HÄR!
Som PDF HÄR!
 
Top