Nekromanti [Promotion] Crowdfunding: Vindeon - A Fantasy RPG är nu live på kickstarter

Joined
23 Nov 2018
Messages
11
Hej APM och tack för din fråga!

Denna första video är anpassad till att ge en introduktion till Vindeons lore och struktur, så jag tänker mig att erfarna rollspelare mycket väl undrar samma sak som du!

Regelpresentationen av karaktärsdrag och färdighetsslag börjar först efter 5-minutersstrecket, och det är här jag tror att du skulle kunna börja om du vill lyssna på rena regler. Vi kommer att fördjupa oss i reglerna i nästkommande videos, med start på stridsreglerna. Som alltid uppskattar vi alla frågor, synpunkter och idéer, vi är helt nya spelskapare och Vindeon är vårt första projekt, och er feedback är ovärderlig, både positiv och negativ! Så tveka inte att ställa fler och fortsätta diskussionen!

Med vänliga hälsningar,
Tom, projektledare Vindeon
 

APM

Bläckfisk
Joined
9 Jul 2015
Messages
482
Tack, nu hittade jag!

Än så länge låter det rätt så mycket som BRP i mina öron. Jag är inte så intresserad av spelvärldar så för min egen del hade jag gärna hört mer om resolveringsmekaniken för att förstå hur det skiljer sig från existerande system!

Lycka till med sista dagarna på kampanjen!
 
Joined
23 Nov 2018
Messages
11
Våra damer och herrar!

Ikväll är sista kvällen innan fantasyrollspelet Vindeon avslutar sin crowd-funding på kickstarter. Råkar ni av ödet och forumets funktion hitta in hit denna sista kväll, hälsar vi er välkomna att titta in och stödja eller lämna första versionen av Vindeon till sin egna lilla gång! Det har varit en spännande resa och vetskapen att vi ännu bara är i början av den gör det så mycket mer fantastiskt! The road goes ever on and on :D

https://www.kickstarter.com/project...pg?ref=nav_search&result=project&term=Vindeon

Vi i Vindeon-teamet vill passa på att önska er alla god jul och gott nytt år! Det råkade bli så här kort inpå jul när insamlingen tog slut, så ni får stå ut med att vi tar julledigt några dagar innan vi fortsätter arbetet igen! Ha det toppen alla, och särskilt tack till er som gjort Vindeon till verklighet tillsammans med oss! Ni är bäst!


Med varma hälsningar,
Tom, Nomi och Jonas
 
Top