PROMOTION [Promotion] Crowdfunding The Lazy Litch Library - Frakt från Sverige: Sju OSR-äventyr och spelvärldar i dark fantasy-stil

Lazy Litch

Veteran
Hej, jag är en irländsk spelutvecklare som flyttade hit för ett par år sedan.

Under de senaste åtta åren har jag på egen hand utformat, skrivit och illustrerat spel.
Jag kommer snart att dra igång en ny Kickstarter-kampanj där du kan skaffa vilka som helst av mina tryck som intresserar dig. Dessa skickas från Sverige.

Mer information här: https://www.kickstarter.com/projects/lazylitch/the-lazy-litch-library

Reprint project image+EU friendly-s.jpg

New life pods.jpg
IMG_3156.JPG
IMG_3196.JPG

IMG_3174.JPG
1ab-s.jpg

Hermit queen.jpg
1.jpeg
T-s.jpg

Tack

Attachments

• Woodfall Spreads 3.jpg
    Woodfall Spreads 3.jpg
    984.3 KB · Views: 0
Jag älskar willow och woodfall, de lyckas på något sätt vara lite mys-mörka.
Håller på att småpreppa att introducera några vänner till rollspel med dem, har dock inte valt system än, pendlar mellan mörk borg eller lamentations of the flame princess.

Jag älskar willow och woodfall, de lyckas på något sätt vara lite mys-mörka.
Håller på att småpreppa att introducera några vänner till rollspel med dem, har dock inte valt system än, pendlar mellan mörk borg eller lamentations of the flame princess.
Tack för att du skaffade Willow och Woodfall – kul att höra att du planerar att spela dem.

Hej, jag är en irländsk spelutvecklare som flyttade hit för ett par år sedan.

Under de senaste åtta åren har jag på egen hand utformat, skrivit och illustrerat spel.
Jag kommer snart att dra igång en ny Kickstarter-kampanj där du kan skaffa vilka som helst av mina tryck som intresserar dig. Dessa skickas från Sverige.

Mer information här: https://www.kickstarter.com/projects/lazylitch/the-lazy-litch-library

View attachment 32163

View attachment 32164
View attachment 32172
View attachment 32170

View attachment 32171
View attachment 32173

View attachment 32174
View attachment 32175
View attachment 32176

Tack
Kul! Välkommen hit! Jag backade woodfall, men har inte hunnit spela den ännu. Väldigt fin!

Back