Nekromanti Projektarbete

BiG

Veteran
Joined
18 Aug 2006
Messages
37
Location
Uppsala
Jag håller på med ett projektarbete som innefattar Mundana skulle behöva ett bollplank, någon som är intresserad?
 

Regmolar

Swashbuckler
Joined
30 Mar 2006
Messages
2,062
Kan du berätta lite mer om vad det är för arbetet, vad det handlar om och vad du behöver bolla tror jag att det skulle vara lättare att säga "ja" eller "nej".

Men lite smått intresserad är jag.
 

BiG

Veteran
Joined
18 Aug 2006
Messages
37
Location
Uppsala
Jag kommer att modifiera Eon och göra ett mer nutida/sci-fi Eon. Jag använder olika delar ur Neotech med t ex handeldvapen. Jag har ingen Neotech regelbok(det skulle behövas). Just nu jobbar jag med Geografi och Kultur
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Been there. Done that.

Det var ganska roligt att göra och skapa världen och det blev ganska invecklat också. Synd bara att vi aldrig spelade det.
Iochförsig så var det inget seriöst då ingen utav oss ville spela eon i nutida scifi miljö men det var roligt att ta framm.
 

BiG

Veteran
Joined
18 Aug 2006
Messages
37
Location
Uppsala
Jag har några spelare som tycker det är kul men än så länge så är det bara vissa ställen man kan vara på. Jag har än så länge bara den "europeeiska" kulturen.
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
säger bara en sak som jag tycker passar bra i väst. eg. muhad

Jihad!
 

BiG

Veteran
Joined
18 Aug 2006
Messages
37
Location
Uppsala
just nu behöver jag dock vissa regel grejer från Neotech. tex hur man tar fram antalet Psukoskolumner. Jag har ingen Neotechbok och det finns inga kvar. behöver hjälp.
 
Top