Nekromanti Projekt

Snoop

Veteran
asså vi e ett par pers som vill jöra en sida med äventyr för dom rollspelsgrupper som inte har fullt så många som man har tänkt sig asså typ. 2-4 pers vi ska jöra äventyr för dessa ... det kan bli kul och man kanske kan vidare utvekla detta till ett till steg vi behöver främst .. duktiga webdesigners , grafiker , programerare ... ++ men det är ändå fritt fram för andra självklart ....

" Vapen löser inte konflikter .... Mäktiga krigare och sickliga magiker gör det ...!"

Maggan

Swordsman
Låter bra!

Tyvärr är jag ingen av dom där ni söker efter, men jag håller tummarna för att det blir av!

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

smaffy

Hero
du kommer att misslyckas..

det finns redan sånna projekt. varför skapa något nytt och fräsht när ni kan bli som alla andra i den grå massan? skicka in era äventyr till nogo, sverok och codextidningen i stället. skickar ni äventyr till codextidningen kommer ni att få oändligt mycket mer tillbax för det ni skriver än om ni gör en egen ny och smart sida..

folk är helt enkelt för lata. de orkar inte bry sig om någon ny sida, även om de kommer att säga det till dig här så gör de verkligen inte det. tro mig. se efter om ett par månader. om du inte har en jävla flax eller angagerar dig oändligt mycket så kommer det bara bli en flopp.. (uj, vad taskig jag borde känna mig)

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Re: du kommer att misslyckas..

Jag håller faktiskt med dig. Och dessutom är det ju just av den anledningen som sidor som Nogo finns! För att det ska bli lättare att hitta äventyr, eller vad man nu letar efter.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori

Jools

Veteran
Stå på dig!

Jag vet iofs inte om jag kan hjälpa till på ngt sätt men jag tycker att du/ni ska satsa på det...

All your base are belong to us...

smaffy

Hero
SLUTA!

fan vad ni var pessimistiska!!?
kan ni inte bli lite förbannade på mig och skriva "dendär jävla smaffy, vad tror du egentligen! klart att de ska lyckas, vi ska visa dig!!" och sen hjälper ni dem att göra sitt projekt, besöker det så ofta ni kan osv..?

vad har det blivit av er?! det verkar juh som om folk slutar prata på forumet.. förut var det juh massor av inlägg, runt tio om dagen (*tänker tillbax till "kan maskiner drömma?".. mmm.. största enskilda ämnet som diskuterats på hela forumet! faktiskt större än FTL frågan.. och den startades av lilla mig.. gäser lite i soffan av självberöm*). nu är det juh bara fem i veckan!! det är en nergång till SJU PROCENT av den förra glansen!! sju lusiga, skabbiga, fjuttiga procent.. kom igen nu!!

varför slutade ni prata? var tog alla vägen?

Maggan

Swordsman
Undrar samma sak...

Jag som just införskaffat N2 vill gärna läsa många intressanta inlägg och diskutera dessa... Men det kommer ju upp så få hela tiden. Stå på er Neotechare!!!

->>Magnus<<-

Maggan

Swordsman
Och förresten!

[color:red]JÄVLA SMAFFY!</font color=red>/images/icons/laugh.gif

->>Magnus<<-

JorreDeMojjaS

Veteran
muahahaha

.....jajäk*ar.. folket är kvar (eller) .. vi sitter här och njuter av alla de offtopic diskussionerna som förekommer... hohoho.

mm... men jag håller nog med .. skicka in äventyren till NoGo,, ska ni satsa på en ny sida får ni satsa stort.

// JorrE- Madman

smaffy

Hero
lol! [nt]

Snow

Swashbuckler
Det förekom för ett tag sedan ett projekt för att göra proffesionella scenarion till neotech (långa och proffisgt layoutade osv). Det stupade på att han som drog igång allt hade en så obra idee till första scenario att alla andra gick hem och la sig. (ursäkta vem du nu var, men vi andra var ganska eniga). Gruppen skulle heta Nimrod eller nånting (har folk ingen kreativitet nuförtiden /images/icons/cool.gif).

(Om någon vill göra (bra) scenarion kan jag lätt tänka mig att layouta dem och göra PDF:er av dem.)

Snow
Dead, but still walking around

Maggan

Swordsman
*Harklar sig*... [OT]

Nu är det ju såhär att jag skämtade... Men Smaffy förstog nog skämtet, eftersom han själv skrattade åt det. Bara du som inte kan tänka så långt... /images/icons/wink.gif
Skojar med dig...

->>Magnus<<-

Maggan

Swordsman
Lugnt... [ännu mer ot]

Vi på forumet kan ju iaf skämta med varandra... vi är alla som en liten familj... /images/icons/smile.gif

->>Magnus<<-

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Vet inte jag [ot]

Visserligen så är det ju härligt att vi kan skratta tillsammans. Men jag vet inte om jag skulle vilja ha 2027 st syskon. Eller några är ju iofs "föräldrar" (moderatorer och admins). Dessutom så är dom allra flesta vilda bröder... men oj vilket familjekonvent vi skulle kunna ha! /images/icons/laugh.gif

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Maggan

Swordsman
Ja! [jäklar vad ot]

När kommer CodCon (Codex Convent)!?!?!? /images/icons/smile.gif

->>Magnus<<-

Scanmaster_K

Veteran
Jag ställer gärna upp. Jag sysslar lite med grafik och design men mest med programmering. Jobbar väll mes i dreamweaver men jag kan även koda i ett vanligt textprogram. Kan html och asp och VB om det nu skulle behövas.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.