Nekromanti Project X "Directors plans"

Dranvar

Veteran
Joined
29 Aug 2000
Messages
69
Location
Gothenbourg, South side
Gemensam Kampanj
Hur det hela kommer att ga till(Preliminära planer):
Det kommer att bli 5-6 spelgrupper där helst varje grupp bestar av 4-6 spelare och där spelledarna efter varje spelmöte skickar in information till mig, Varför de gör detta är för att jag ej kommer att spelleda nagon grupp utan min uppgift kommer att bli att jag haller reda pa informationen som skickas in fran de olika spel grupperna,Förhoppnings vis kommer projekt X att sättas igang om nagon manad da jag är färdig med allt material etc.
Spel grupperna kommer paverka varandra i sina handlingar och misstag,det är min avsikt att grupperna skall tro att de star i centrum för allt och att de andra grupperna är spel ledarens "pahittade" npc:s där SL kommer att kunna fa de andra gruppernas karaktärs utseende etc. SL kommer förhoppnings vis att kunna bli "uppdaterad" varje vecka eller liknande(det beror pa när de andra grupperna skickar in sina rapporter).
mer information kan ni fa om ni mailar kig pa:


Fanni_40k@hotmail.com
eller ringer till schwiez(4 kr per minut)
om det senaste är av intresse sa är det bara att maila sa mailar jag tillbaks nummeret.

Stay plastic
 
G

Guest

Guest
Du menar alltså inte en gemensam kampanj i min bemärkelse!
Jag är med på vad du menar och om jag har fattat det rätt så kommer aldrig spelarna att mötas eller så kommer de vara konverterade till SLP's. Det låter faktiskt rätt bra för mig (om det är så). Man får grymt mycket avlastning när andra personer sköter de personer man själv i annat fall hade haft som SLP's.

DEMON!
 

cernael

Warrior
Joined
18 May 2000
Messages
250
Location
Ystad, Sverige
Varför de gör detta är för att jag ej kommer att spelleda nagon grupp utan min uppgift kommer att bli att jag haller reda pa informationen som skickas in fran de olika spel grupperna
Så du spelleder spelledarna...

/Cernael - kommenterar
 

Dranvar

Veteran
Joined
29 Aug 2000
Messages
69
Location
Gothenbourg, South side
Ja det kan man väl säga och det är ingenting som jag döljt,men vad som är ideen med det här projektet är att man skall känna en slags gemensamhet och fa bort det klassiska att där gruppen kommer in där börja det leva, m a o Mundana skall kännas levande för spelarna och de skall känna sig som aktörer i en stor film där de inte har huvudrollerna.

stay plastic
 
Top