Nekromanti Problem att komma in på Off-Topic forumet

Wictor

Warrior
Joined
9 Feb 2004
Messages
325
Location
Stockholm
Jag har problem med att komma in på Off-Topic forumet, det blir bara vitt med lite text högst upp. Är det bara jag som råkar ut för det eller?
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Nog bara du, fint här med.

Prova en annan browser och/eller se till att du inte har någon nedladdning på gång eller liknande.
Prova att öppna i ett nytt fönster.
 

Wictor

Warrior
Joined
9 Feb 2004
Messages
325
Location
Stockholm
Nu har det varit så i flera veckor. Jag kan söka på olika diskussioner där inne och läsa dem, men jag kan inte klicka in på själva forumet. Nån enstaka gång har det hänt att jag lyckats komma in.

Jag får upp den här texten när jag försöker komma in:
// Sets focus on the subject field only if the body field doesn't have any text function setFocus(form, subjfield, bodyfield) { eval("subjobj = document." + form + "." + subjfield); eval("bodyobj = document." + form + "." + bodyfield); if ( bodyobj.value == "" ) { subjobj.focus(); } }
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
För att kunna hjälpa dig måste vi ha mer information. Av denna information att döma så verkar din browser dels inte hantera javascript, och dels skriva ut information som hör till sidans header.

Jag behöver veta vad du kör för operativsystem, vilken webbläsare du använder, naturligtvis med versionsnummer. Om sidan du får bara visar ovanstående information så skulle det vara intressant att veta om webbläsaren har rapporterat något fel, detta är ofta avslaget i många webbläsare, men går att slå på i inställningarna. Exakt hur man gör är beroende på vilken webbläsare du kör så det kan jag inte gå in på närmare. Det vore också väldigt intressant att få se källkoden på sidan som visar ovanstående, för att se om det är något som är fel på server-sidan eller om det är din browser som hanterar sidan konstigt.

Till sist vore det bra att veta vilken sida det faktiskt gäller för, är det när du går in på forumets första sida, dvs du klickar från forumlistan? Är det någon skillnad om du går till exempel till forumets andra sida i listan över inläggen? Prova den den här länken och se om det är annorlunda. Visar du trådlistan expanderad eller minimerad? Har du ändrat antalet trådar som visas i listan i dina inställningar?

Det vore också bra att veta om du har provat i en annan webbläsare som gavs som förslag, har du provat på en annan dator? Har du rensat din webbläsares cacheminne, dvs tagit bort allt offline-material eller vad det kan tänkas heta.
 
Top