Nekromanti Priskoll och Säljes: Gammalt från äventyrsspel

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,536
Location
Slätta
Jag har en kasse gamla äventyrsspelsprodukter som jag tänkte sälja och undrar vad de kan tänkas vara värda:
Svavelvinter
Oraklets fyra ögon
Kristalltjuren
Den femte konfluxen

Helvetesfortet
Melindors återkomst
Nidland-boxen

Ereb altor-boxen

Magi boxen

Monster boxen

Drakar och Demoner Gigant

Enhörningshornet

Mörkrets hjärta (lite slitet)

Rösten från forntiden

Bris brygga

Efter ragnarök

Brännpunkt Hindenburg

Katastrofens väktare

Sagan om ringen - Rollspelet
Tharbad
Anduins vålnad
Mordors portar

Attackstyrka Shantipole
Uppdrag Tatooine
Stjärnornas Krig Imperium

Drakar och demoner Samuraj

Allt ovan är i fint skick om inget annat sägs. Vissa boxar har stukats och är lite slitna, men böckerna är i bra till utmärkt skick.

Om du hittar något du gillar så lägg ett bud. Bilder kan skickas om någon så önskar. Köparen betalar frakten och väljer emballeringsmetod. :gremgrin:

//Glow - I städtagen
 

Wide

Veteran
Joined
13 Apr 2006
Messages
33
Hej

Jag är intresserad av:

Oraklets fyra ögon
Kristalltjuren
Den femte konfluxen
Tharbad
Anduins vålnad
Mordors portar

Maila mej på ediw2@passagen.se

Mvh Christian
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Ta en koll på tradera först för att få en koll på vad grejerna går för, speciellt då avslutade auktioner. Sedan får du säkert bättre pris om du säljer dem där också.


/Dimfrost
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Jag är lite intresserad av Svavelvinterserien (alla fyra, dårå), men jag håller med Dimfrost: släng upp grejerna på Tradera. Du lär inte få ett bättre pris här, särskilt eftersom vem som helst härifrån lika gärna kan gå dit och bjuda.


/Feliath — ärlig, va
 

Baldyr

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
1,188
Location
Eskilstuna
Jag har en kasse gamla äventyrsspelsprodukter som jag tänkte sälja och undrar vad de kan tänkas vara värda
Som gammal spelhandlare kan jag ju meddela att du borde kunna få ut mellan 5000 kr och 10000 kr för rubbet, beroende lite på hur du bedömt skicket, liksom huruvida du har tid och möjlighet att vänta på rätt köpare. Såvida det inte har hänt någonting alldeles speciellt på begagnatmarknaden under det senaste året eller så, vill säga. (Jag är antagligen inte speciellt uppdaterad, dessvärre.)

Speciellt de tio första produkterna eller så bör du kunna få ut åtminstone 500 kr styck för, tycker jag. Förutsatt att du är beredd på att vänta tills rätt köpare dyker upp, alltså. Om du kan tänka dig skiljas från dyrgriparna betydligt billigare så lär du i a f inte ha svårt att hitta köpare...

/Baldyr
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,536
Location
Slätta
Tackar för prisuppskattningen! Jag tror jag följer ditt och andras tips och lägger upp det hela på Tradera!

//Glow
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
Tackar för prisuppskattningen! Jag tror jag följer ditt och andras tips och lägger upp det hela på Tradera!
Hur går det? Hör av dig här när du lagt ut grejerna!

Dewil
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,536
Location
Slätta
Lagt på is. Skall få tillökning i familjen vid månadsskiftet så jag har inte tid att lägga ut dem. Hör gärna av dig med bud om det är någonting du är sugen på dock.

//Glow
 
Top