RobertBarkhald2
Veteran
Hei! alle sammen! Har vært en lang pause i mitt kjøp/salg av rollspel utenfor Norge (kom hjem til Norge i November 2025 etter flere år i utlandet). Beklager jeg skriver på norsk, håper det er ok
Jeg er 1/16-del svensk hehe.
Har nå kjøpt opp en lokal samling der det var noen Mutant bøker jeg kommer til å selge. Men trenger litt info om hvor prisen kan ligge. Skulle vært en Prefix for Priskoll, håper det er ok jeg brukte Säljes.
Tingene jeg skal selge er:
1. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Den Längsta Marschen
2. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Det Eviga Kriget
3. Mutant - Undergångens Arvtagare - Spellederskerm (mangler heftet, kun skjerm)
Disse vises ikke i salgs-historikken på Tradera så jeg vet ikke helt hva prisen på disse er i 2026. Jeg husker de var 2000+ for hver Ulvriket bok en periode for noen år siden.
Takk for oppmerksomheten! /bow
Har nå kjøpt opp en lokal samling der det var noen Mutant bøker jeg kommer til å selge. Men trenger litt info om hvor prisen kan ligge. Skulle vært en Prefix for Priskoll, håper det er ok jeg brukte Säljes.
Tingene jeg skal selge er:
1. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Den Längsta Marschen
2. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Det Eviga Kriget
3. Mutant - Undergångens Arvtagare - Spellederskerm (mangler heftet, kun skjerm)
Disse vises ikke i salgs-historikken på Tradera så jeg vet ikke helt hva prisen på disse er i 2026. Jeg husker de var 2000+ for hver Ulvriket bok en periode for noen år siden.
Takk for oppmerksomheten! /bow