SÄLJES [PRISKOLL] Mutant - Undergångens Arvtakare

RobertBarkhald2

Veteran
Hei! alle sammen! Har vært en lang pause i mitt kjøp/salg av rollspel utenfor Norge (kom hjem til Norge i November 2025 etter flere år i utlandet). Beklager jeg skriver på norsk, håper det er ok :-) Jeg er 1/16-del svensk hehe.

Har nå kjøpt opp en lokal samling der det var noen Mutant bøker jeg kommer til å selge. Men trenger litt info om hvor prisen kan ligge. Skulle vært en Prefix for Priskoll, håper det er ok jeg brukte Säljes.

Tingene jeg skal selge er:

1. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Den Längsta Marschen
2. Mutant - Undergångens Arvtagare - Ulvriket - Det Eviga Kriget
3. Mutant - Undergångens Arvtagare - Spellederskerm (mangler heftet, kun skjerm)

Disse vises ikke i salgs-historikken på Tradera så jeg vet ikke helt hva prisen på disse er i 2026. Jeg husker de var 2000+ for hver Ulvriket bok en periode for noen år siden.

Takk for oppmerksomheten! /bow

Känns som priserna gått ner något men skulle gissa ca 2000-3000kr styck för Ulvriketböckerna. Mer med lite tur, de gick för 9800kr ihop 2024 men det är nog all time high för dem (iaf vad jag sett).
Dålig koll på vad spelledarskärmen kan vara värd men det bör inte vara lika mycket som Ulvriketböckerna.

9800 er heftig mye penger! Ja forståelig at skjermen ikke er veldig dyr. Men må innrømme dette er første gang jeg noensinne har sett eller hatt den inne. Vurderer faktisk å beholde den til egen spilling. Men Ulvriket skal selges. Skal lage en egen post her i forumet tenker jeg, så får vi se. Kanskje 7500 kr sammen inklusive frakt fra Norge med sporing? Jeg skal se på det i morgen når jeg får tatt noen bilder også. Takker for tilbakemeldinger!

Back