Nekromanti Priskoll: DoD3-prylar

Lilleman79

Veteran
Joined
27 Sep 2005
Messages
1
Tjenare!

Är inte så duktig på det här med vad som är vad och så, men har ni frågor så fråga gärna.

Jag undrar vad dessa böcker kan ha för värde, ska sälja dem till en vän och undrar vad man kan ta ut för dem. Skulle det nu trots allt inte bli någon affär med polarn så kommer jag lägga upp dessa böcker under köp/sälj här på forumet.



3th Upplagan Drakar&Demoner (2 Svarta böcker, tryckår 1987)
3th Upplagan Drakar&Demoner (4 Böcker, del 1-3 (alla delarna) + Drakboken, tryckår 1991/92)
Äventyrsböcker: Skogens Vildmän, Mordors Portar, Öknens Krigsherrar, Fasornas Träsk.


Mvh
/Lilleman
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
Re: VÄRDERING UTAV DETTA??

Jag undrar vad dessa böcker kan ha för värde, ska sälja dem till en vän och undrar vad man kan ta ut för dem. Skulle det nu trots allt inte bli någon affär med polarn så kommer jag lägga upp dessa böcker under köp/sälj här på forumet.



3th Upplagan Drakar&Demoner (2 Svarta böcker, tryckår 1987)
3th Upplagan Drakar&Demoner (4 Böcker, del 1-3 (alla delarna) + Drakboken, tryckår 1991/92)
Äventyrsböcker: Skogens Vildmän, Mordors Portar, Öknens Krigsherrar, Fasornas Träsk.
DoD '87 i mycket gott skick går för ca 300 kr på Tradera. Samlare kan betala upp till 500 kr.
DoD '91 i mycket gott skick går för ca 500 kr på Tradera. Samlare kan förmodligen betala mycket mer.
Äventyren går för 100-150 kr beroende på skick.

Om du är en bra kompis säljer du DoD '87 för 100-150 kr och DoD '91 för 200-250 kr (om inte skicket är dåligt, för då får du sänka priset). Jag antar att din kompis tänker spela spelen och inte bara samla dem för att få prylpoäng i Den Stora Tävlingen Om Vem Som Har Flest Saker.

Dewil
 
Top