Varulv PRISGALA 2023

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Vi är i mitten av december och i slutet av varulvsåret. Det innebär att det är dags för

WRNU:s varulvsklubbs årliga

🎆 P 🎆 R 🎆 I 🎆 S 🎆 G 🎆 A 🎆 L 🎆 A 🎆

1702551709817.png

Fest! Mingel! Känslosamma tacktal! Champange!

När? 28:e december klockan 18:00

Var? På Discord.

Vad? Priser delas ut. Det blir varulvsspels-quiz. Tacktal. Vi samtalar om det gamla (varulvs-)året och skålar in det nya.

Vilka priser? Årets spelare, Årets nykomling, Årets bästa by, Årets bästa scum, Årets roligaste spel, Årets mest innovativa design och Hederspriset.

Hur delas priserna ut? Prisgalans festkommitté och jury har hållit prisgalemöte i veckan och tagit fram nomineringar. De nominerade presenteras här i tråden nästa vecka, och därefter blir det omröstning.

Så, notera 28:e december i kalendern. Sätt champagnen på kylning och anlita rätt designer för festblåsan.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Omröstningen har öppnat!
Alla får rösta, oavsett om de är härdade varulvsveteraner, ömfotade nykomlingar eller bara entusiastisk publik! In och gör din röst hörd!

(Om du inte förstod att rubriken är en länk så kommer den igen här: https://forms.gle/PBzejYiCiJf7QwFJA )

Årets nominerade:

Årets spelare tilldelas den spelare som gjort störst avtryck på den gångna säsongen. Genom fenomenala insatser, vilda teorier eller stora framgångar. De nominerade är:
  1. Anthrox, som kom in som en virvelvind i våras och inte har slutat skriva långa och många inlägg sedan dess.
  2. Impetigo, har deltagit i alla spel och knäckt mekaniken i alla spel där det funnits en mekanik att knäcka.
  3. Octagonal, smyg-ulvarnas smyg-ulv med fina ulvvinster i Bunkerbomber, Mäster Ulv och Utkante.
Årets nykomling tilldelas den nya spelare som tagit oss med storm. De nominerade är:
  1. Waterhouse, knäckte satanistkoden, vann Paradise Ulvtell och ulvade skickligt i Mäster Ulv
  2. Anthrox, som på kort tid har etablerat sig som en naturkraft och inventarie i varulvssammanhang
  3. Hägerstrand, klok, vältalig och analytisk.
Årets bästa by tilldelas kollektivt till det by-lag som gjort den bästa insatsen under året. De nominerade är:
  1. Byn i Revolouption, som på något magiskt sätt identifierade alla ulvar redan i första rundan
  2. Byn i ABDitC, som navigerade en komplex mekanik hela vägen in i mål
  3. Byn i Avgångsklassen, som totalt utmanövrerade ett hårt arbetande ulvlag
  4. Satanisterna i Hitta Jesus, som knäckte meknaiken och Hittade Jesus
Årets bästa scum-fraktion tilldelas kollektivt till det scum-lag som gjort den bästa insatsen under året. De nominerade är:
  1. Ulvarna i Mäster Ulv 5, som mästerligt ulvade bort hela byn
  2. Ulvarna i BunkerBomber, som skickligt flög under radarn och vann i en gastkramande final
  3. Ulvarna i Revolouption, som visserligen förlorade, men som förlorade med stil och Wagner
  4. Ulvarna i Fight Club, som skickligt använde spelmekaniken för att låsa in segern
Årets bästa spel tilldelas det spel som varit roligast, mest spännande eller intressantast. Alla 12 spel är nominerade.

Årets mest innovativa design tilldelas det spel vars mekanik brutit ny mark och introducerat intressanta varulvsspelsmekaniker. Alla 12 spel är nominerade.

Hederspriset tilldelas den som gjort viktiga och hedervärda insatser för WRNU:s varulvsspelscommunity. Juryn utser en vinnare, som avslöjas på Prisgalan.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Hitta Jesus var väl typ skrivet med mig i huvudrollen…
Asså hur svårt kan det vara för satanister att förstå att den godaste snällaste frommaste av oss alla är självaste undertecknad?
Jag fattade ju inte ens att jag var ulv😇
Visste väl alla ni andra från början liksom…
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Hitta Jesus var väl typ skrivet med mig i huvudrollen…
Asså hur svårt kan det vara för satanister att förstå att den godaste snällaste frommaste av oss alla är självaste undertecknad?
Jag fattade ju inte ens att jag var ulv😇
Visste väl alla ni andra från början liksom…
Jag vidhåller fortfarande att det var Sidd som var ensam by och alla ni andra som var ulvar.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Jag vidhåller fortfarande att det var Sidd som var ensam by och alla ni andra som var ulvar.
Ja, Hitta Jesus var en huvudvärk för juryn. Men vi gick på satanisterna = majoriteten = byn i det fallet.

Att sedan Sidd är jesuslik är en annan femma.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Haha vilket påhitt. Vi behöver en en Gervais som roastar alla.

Men vad är Discord för nåt? Det blir inte här i tråden alltså?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Nu har jag klickat på tyngst däggdjur och redskap som används i trädgården för att bevisa min mänsklighet, hittar ingenting om prisgalor eller ens varulvsspel när jag till slut blev godkänd. Screenshot_20231221-111710_Discord.jpg
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Försvann eventet igen?
Ja, tydligen. Jag kan testa att skapa det igen, men vi behöver ju inte ett event egentligen. Det räcker med att vi ses i "Pratlådan" den 28:e 18:00. Men jag testar igen!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Ja, tydligen. Jag kan testa att skapa det igen, men vi behöver ju inte ett event egentligen. Det räcker med att vi ses i "Pratlådan" den 28:e 18:00. Men jag testar igen!
Är det inte video som på teams eller zoom?
 
Top