Nekromanti Priostituerad

BuD

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
17
Location
Jkpg
om man ska jobba som en hora eller vad man ska säga så borde det finnas färdigheter, men vilka de är tycker kag är en bar fråga. Självklart förföra men det ska finnas annat... Undrar om man kan ta spion som model för detta men att sedan ändra lite (Horor får höra en hel del av fulla gäster som sedan kan säljas vidare).
 

Alvdräpe

Veteran
Joined
16 Feb 2001
Messages
69
Skådespela! Det är inte lätt att fejka orgasmer...
Supa och Övertala kan nog också behövas.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
BuD:
"(Horor får höra en hel del av fulla gäster som sedan kan säljas vidare)."

Säkert. Jag såg t.ex. en skylt med "Torsk, 73 kr/kg" inne på ICA idag.


;-)

Nightowl, som vill påpeka att en _realistisk_ prostituerad (jepp, stavas så) nog kan vara ganska äcklig att spela, men med tanke på hur många tiggare och tjuvar han sett som RP under åren är det väl en ganska irrelevant kommentar...

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Vad i hevlete är detta??? [inte nt]

Jag vill inte klaga men "VAD I HELVETE ÄR DETTA"?

Totalt meningslöst är mitt spontana svar...

Varför göra en prostituerad och sedan diskutera ifall hon måste kunna fejka orgasm eller inte!!!

Herregud!!!

Fortsätt INTE eran "mysiga" diskussion. Snälla.

--
Yassilus den store
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Vad i hevlete är detta??? [inte nt]

Var det inte du som tjötade om "intressanta nya karakärer när vi disskuterade bergs/grottroll? Kanske inte. Kommer inte ihåg vem det var, men jag tror att det var du så det så! /images/icons/wink.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Happypuppie

Veteran
Joined
20 Feb 2001
Messages
101
Location
Göteborg
Min första(SE HIT ARVIDOS)

Hej hej hej...
Första gången jag spela rollspel var [color:purple]Arvidos</font color=purple> sl och jag var jag en alvisk hora i drakar och demoner, med mig hade jag en halik anka, jag förförde "kunder" och då smög han sig in och tog deras pengar, men en gång så gick inte detta och jag fuick sprätta upp "kunden", sedan flydde jag, dom fick tag i mig och sate mig i fängelse, då gjorde jag en ny gubbe. /images/icons/smile.gif

Det var ett jävla snack om att [color:purple]Arvdos</font color=purple> skulle stängas av från det stället där vi spelade... Lyckligt viss inträffade detta aldrig(hoppas jag). /images/icons/crazy.gif

Jag vill tacka dig [color:purple]Arvidos</font color=purple> för att du vigde in mig i rollspelets heliga värld...

/images/icons/laugh.gif

Lucky up
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Re: Min första(SE HIT ARVIDOS)

Var ni i en kyrka och spelade eller vad? Vi har gjort mycket knäppare saker. Min bror tog med sig ett rivjärn och massakrerade ett helt rövarband. Sista killen rev han sönder halva ansiktet med rivjärnet och sedan slet han sönder magen och började kela med hans lungor så att den stackarn fick kämpa för luft. Efter detta så slet han bort alla tarmar och alla organ som stackarn hade (tillochmed huden) och hängde upp allt i taket så att stadsvakten inte skulle våga sig efter honom. Ganska sjukt eller hur?

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Vad i hevlete är detta??? [inte nt]

<I>Varför göra en prostituerad och sedan diskutera ifall hon måste kunna fejka orgasm eller inte!!!</I>

Därför att det är en rätt relevant färdighet om man är i den branschen?

<I>Fortsätt INTE eran "mysiga" diskussion. Snälla.</I>

Istället kunde man ha en diskussion om ifall folk får spela vad/hur de vill utan att hoppas på av Smak- och Moralpolisen...

--
Åke
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tja, spion som modell är ju ganska smidigt faktistk. Om inte annat så lär spionerna hålla sig väl med hororna. För det är nog som du säger, man snackar ju om det mest när man är lite småfull...../images/icons/wink.gif

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>
 

Lord Samuel

Warrior
Joined
8 Jan 2001
Messages
261
Location
Linköping
Spännande äventyr man kan få ut om man spelar som hora...
Hjääälp, jag har fått syfilis, måste till en helare. Oj, han ville inte ha sex eller pengar, måste få tag på en magisk arftefakt.........

Vilka färdigheter skulle det vara exakt?? Sex med underfärdigheter avsugning, samlag och hångel??
Är du riktigt seriös eller??
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Vad i hevlete är detta??? [inte nt]

Var det inte du som tjötade om "intressanta nya karakärer när vi disskuterade bergs/grottroll? Kanske inte. Kommer inte ihåg vem det var, men jag tror att det var du så det så!

Det har jag inget minne av och ifall det var jag så var det i början av min "karriär" och ber i så fall så mycket om ursäkt. Jag hade för mig att jag aldrig orkade läsa diskussionen om bergs/grottroll...

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Vad i hevlete är detta??? [inte nt]

Istället kunde man ha en diskussion om ifall folk får spela vad/hur de vill utan att hoppas på av Smak- och Moralpolisen...

Ni får givetvis spela hur ni vill och jag var inte på så bra humör när jag skrev det. Ni vet hur det är. Gå upp tidigt, springa till bussen, sitta dåsande i en skolbänk i 6 timmar, sluta 4, missa bussen, komma hem 6, äta fiskbullar, komma in på forumet och upptäcka att någon diskuterar nåt som för mig är totalt meningslöst men kanske är intressant för er (jag menade inte sååå).

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Vilka färdigheter skulle det vara exakt?? Sex med underfärdigheter avsugning, samlag och hångel?? Är du riktigt seriös eller??</I>

Tjaå, färdigheten Prostitution finns i Western, så jag ser inte varför man inte skulle kunna ha den i Eon. På högre färdighetsnivå kan man även utföra exotiska tricks... (-:

--
Åke
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
The Almighty Appraoches..

Hehehe, det var rätt kul.. Rätt mycket monty-python stuk på det hela.. Men någon liten unge blev rädd och pratade med pappa, och då blev klubben rädd.. Töntar!/images/icons/wink.gif Resten av styrelsen (Blev styrelsemedlem igen nyligen) är fortfarande lite oroliga för vad jag kan hitta på. Nä, inte SÅ direkt, men "det är en bidragande orsak till att du inte får nyckel!"


Bjäfs.

Och saluter till silversurfans stilrätta och mysiga inlägg!

/Det kan leda till missförstånd om man skriver
"min första" i en tråd om prostitution...

-Arvidos.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: The Almighty Appraoches..

Han kan gott få tillbaka sin nyckel.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ack!

Jag har aldrig haft en nyckel, trots mina ansträngningar.
Trots att jag räddat klubben från nästan säker undergång, och en massa sånt.
Nu börjar veteranerna (Jag har hängt här i 2 år) börjat acceptera mig mera dock.. Mina fina förslag går igenom.

Men i helgen blev jag JÄVLA förbannad när Jonas A hotade med:
Jaha, nu vet vi ju att vi inte ska spela Warhammer Skirmish med Arvid!
Anledning: Jag ville inte låna ut min mätsticka när jag gick hem.
Absurt! Det är MIN sticka JAG bestämmer över den, jag lånade ut STICKOR, TÄRNINGAR, REGLER och TERRÄNG i flera timmar, lärde ut reglerna och.. Ja herre jösses! Pucko...

Jaja, det är väl bara för att han har lite problem.. Det ordnar sig nog! Med lite våld!


(Föresten, så ska vi spela ett nytt polisäventyr om ett tag, Puppie.. Vill du va med? Om vi nu har plats över..)

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Ack!

Man blir sur eller förbannad på sina medspelare (kan ibland kännas som motspelare) ibland. Förhoppningsvis går det över.

Det var en jävla sak att komma med. Du får väl göra vad du vill med din mätsticka.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 
Top