Några frågor om ämnena som näms i rubriken. Jag vill helst inte ha några "hitta-på-själv" svar. Om jag inte får några svar så kommer jag självklart göra detta. Man kan nog säga att det är min inneboende lathet som visar sig just nu.
Nu över till frågorna.
I. Hur mycket styrs egentligen huset Duncriegh av Priori Cun-Sabreann? Eftersom alla inte vet om det så kan de ju inte vara allt för mycket i detailj.
II. Vilka allierade förutom Verduhrakh och duncriegh har de?
III. Hur mycket information om mörkret och perpetierna har Verduhrakh delat med dem?
IV. Ca hur många medlemmar har de?
V. Hur fattas besluten?
VI. Är det bara lärda som är medlemmar och inga krigare? Om inte varför det?
VII. Hur kan de Daak troende tro att den stora draken är utsänd av Daak när resten av kyrkan ser drakar som Antimons skapelser?
Nu lite om draken.
VIII. Har han en drakväktare? I så fall vem?
IX. Är han en äldre eller yngre drake?
X. Hur ser han på den dyrkan som han får/utsätts för i från den gamla tron?
XI.Vilka är hans närmaste vänner ibland drakarna?
XII. Om det händer något viktigt när han befinner sig i skugglandet och sover skulle han få reda på det då?
XIII. Med vilken regelbundenhet återvänder han till skugglandet?
XVI. Krävs inte en stor del av hans koncentration till att behålla en port till skugglandet mitt inne i en stad?
Nu över till frågorna.
I. Hur mycket styrs egentligen huset Duncriegh av Priori Cun-Sabreann? Eftersom alla inte vet om det så kan de ju inte vara allt för mycket i detailj.
II. Vilka allierade förutom Verduhrakh och duncriegh har de?
III. Hur mycket information om mörkret och perpetierna har Verduhrakh delat med dem?
IV. Ca hur många medlemmar har de?
V. Hur fattas besluten?
VI. Är det bara lärda som är medlemmar och inga krigare? Om inte varför det?
VII. Hur kan de Daak troende tro att den stora draken är utsänd av Daak när resten av kyrkan ser drakar som Antimons skapelser?
Nu lite om draken.
VIII. Har han en drakväktare? I så fall vem?
IX. Är han en äldre eller yngre drake?
X. Hur ser han på den dyrkan som han får/utsätts för i från den gamla tron?
XI.Vilka är hans närmaste vänner ibland drakarna?
XII. Om det händer något viktigt när han befinner sig i skugglandet och sover skulle han få reda på det då?
XIII. Med vilken regelbundenhet återvänder han till skugglandet?
XVI. Krävs inte en stor del av hans koncentration till att behålla en port till skugglandet mitt inne i en stad?