Varulv Prinsessan Magicas följe - Timme 4

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Du har alltså ett mål som specifikt anger att du ska gå till köket just denna timmen?
Nej men jag har ett mål att jag aldrig vill spendera mer än tre runder i rad inomhus eller utomhus Så det är mitt intresse av att vi växlar mellan ute och inne

Jag har Tre mål avklarade* eller två beroende på hur man räknar
ett mål är att jag vill undervika ett specifikt rum, så jag räknar det som avklarat men något som jag sedan kan misslycka med.

Annars har jag klarat av att besöka stora salen på förmidagen och att besöka Lavatorium.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Start -> stora salen (inne) -> lavatorium (inne) -> park (ute)

Vi kom ju precis ut, så det borde väl vara lugnt och inte kräva en sådan ultimatum-formulering som jag upplevde dit röstningsinlägg var.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Start -> stora salen (inne) -> lavatorium (inne) -> park (ute)

Vi kom ju precis ut, så det borde väl vara lugnt och inte kräva en sådan ultimatum-formulering som jag upplevde dit röstningsinlägg var.
Jag föredrar att spela säkert.
Är ju skitnärvöst när vi är två runder på samma plats.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag föredrar att spela säkert.
Är ju skitnärvöst när vi är två runder på samma plats.
Buu, Lukas! Du röstade och argumenterade ju för lavatoriet i R2. Är det du som sabbat Martins kunskapsinsamlande?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Buu, Lukas! Du röstade och argumenterade ju för lavatoriet i R2. Är det du som sabbat Martins kunskapsinsamlande?
Varför skulle jag sabba informations samlande samtidigt som jag går efter mina mål?
Borde vi inte söka efter vem som inte uppfyllt några mål för att hitta den som sabbade?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Varför skulle jag sabba informations samlande samtidigt som jag går efter mina mål?
Borde vi inte söka efter vem som inte uppfyllt några mål för att hitta den som sabbade?
Har jag varit det mest hjälpsamma personen
Nej jag har prioriterat mina privata mål före gruppen. Men det har jag gjort för att jag räknar med att gruppen kommer vinna det här.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Varför skulle jag sabba informations samlande samtidigt som jag går efter mina mål?
Borde vi inte söka efter vem som inte uppfyllt några mål för att hitta den som sabbade?
Jag tror helt enkelt du inte försöker klara dins uppdrag och försöker sabba för gruppen!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Såhär skrev Lukas i R2:
Jag siade bara en gång (jag kan inte släppa att det måste finnas poäng med att spara siaanden).

Men jag vet nu att Lavatorium är en bättre plats än bageriet. Så efter som Lavatorium är på tapeten tycker jag vi går dit.





Röst:lavatorium
I R3, när vi besökt lavatoriet, hur mycket kunskap tror ni Lukas hämtade in till gruppen?

Just det.

INGEN ALLS.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Såhär skrev Lukas i R2:


I R3, när vi besökt lavatoriet, hur mycket kunskap tror ni Lukas hämtade in till gruppen?

Just det.

INGEN ALLS.
Ja jag hittade bara på att jag hade siat lavatoriet. För jag ville att vi skulle gå dit för mitt personliga mål
Jag har bara använt en förmåga hela spelet och det är att jag förra rundan siat Köket och Fängelsehåla. och kom fram till kök var bättre,

Jag har 100% spelet för att samla mina personliga mål (Ni får gärna Sia mig så kan ni se det, jag skulle gärna vilja att någon som inte är Vimes gör det för jag litar inte på honom)
Är jag självisk JA, men jag vill inte sabba för gruppen Det hade varit dumt att göra om man klarat flera mål (som jag gjort)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Jag borde säga något också om varför jag inte litar på Vimes.
För det första känns det som en 100% Vimes sak att försöka sabba för gruppen och undervika att klara sina egna mål. Liksom sabba för gruppen så att han vinner på ett annorlunda vis. Vem här tror inte att Vimes hade varit lockad av det?
För det andra har han varit på mig hårdast.
Han var så snabb på bollen att kritisera att lavatoriet inte hade information till mig att jag övervägde redan då att det finns en möjlighet att VImes blockat min förmåga inhämtning utan att veta att jag hade ljugit om att jag hade information där.
Om Vimes blockade mig betyder det alltså också att det finns någon annan blockare också, eller så ljuger Martin3

Jag hoppas jag har fel, för jag vill gärna tro att så många som möjligt av oss vill att vi ska vinna,
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Jag har två sia två gånger till, har ni några önskningar vilka rum jag ska sia?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Han var så snabb på bollen att kritisera att lavatoriet inte hade information till mig att jag övervägde redan då att det finns en möjlighet att VImes blockat min förmåga inhämtning utan att veta att jag hade ljugit om att jag hade information där.
Om Vimes blockade mig betyder det alltså också att det finns någon annan blockare också, eller så ljuger Martin3
Jag blev förvirrad över svaret och gick nu tillbaka och upptäckte att jag inte alls siade Lavatorium utan pinsamt nog siade bageri och Visthusbod och sedan mindes fel :/
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Så, vi kan konstatera att allt Lukas säger är BS.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,596
Location
Huddinge
Ja min förklaring kom efter att du kritiserat mig.
vad jag säger är att du kan ha blockat mig, så att du kunde attackera mig det första du gjorde, bara för att få en positiv överraskning om att det var baserat på en lögn jag sagt.
 
Top