Nekromanti (PREVIEW) Elementaris Ny revidering i PDF

Petabyte

Veteran
Ok Elementaris börjar se riktigt skapligt ut enligt mitt tycke :gremsmile:
Så vitt jag vet nu så är alla buggar borta samt att jag har förklarar och klargjort vissa saker. Jag har nu även beskrivit de olika folkslagen lite mera. Så jag hoppas ni gillar detta nya utsläpp. Hör av er med kommentarer om vad ni tycker om den nya revideringen.

Petabyte

Veteran
svar

Jag skulle uppskatta om de som har laddat ner den nya filen och har skummat igenom spelet skulle kunna komma med komentarer om vad de tycker om det nya uppläget. Det vill säga var saker och ting tas upp i texten.

Herr Brownswick

Veteran
Hm

Harmonisk fredlig fantasy eller nåt!? Varför då strid?
Kan inte direkt påstå att jag förstår vad världen är, än mindre hur världen är. Kanske bara jag.

Petabyte

Veteran
Re: Hm

Harmonisk fredlig fantasy eller nåt!? Varför då strid?
Jo kan man nog säga att det är. Strid förekommer för att trots att det inte ofta förekommer väpnade konflikter så fins det alltid mindre konflikter mellan personer samt att det fins rövare och annat. Dess utom så bara för att störe dellen av världen är relatift fredlig så är inte hela världen det...

Kan inte direkt påstå att jag förstår vad världen är, än mindre hur världen är. Kanske bara jag.
Nej det kan nog vara lite svårt att förstå efter som att det är ett så litet rollspel. Men jag har fått förfrågningar om att utforma lite mera om hur världen ser ut så nu när du tar upp detta så bör jag nog lägga till lite mera. Så det är troligen inte bara du. Men om det är något specefikt du vill veta så säg till så skriver jag om det.

Petabyte

Veteran
Ny uppdatering

Hej kommer här med en liten uppdatering men ändå en uppdatering. Uppdateringen berör världen, jag har skrivit lite mera om världen så att spelet får lite mera kött på benen.

Petabyte

Veteran
Ny uppdatering (igen)

Nu har jag med hjälp från "Isletbranch" både rättat stavfel och lagt till mycket mer om världen samt ordnat några buggar. Så om ni gillar det nu eller i alla fall tycker att det är dugligt så är det denna uppdatering som jag kommer att använda som bidrag till dogma tävlingen.