Nekromanti Presentation av Kristoffer

odman

Veteran
Joined
1 Jul 2013
Messages
26
Hej.

Jag heter Kristoffer och är en konstnärlig och musikalisk språkintresserad hobbyförfattare med ryggont och ett ständigt pockande begär efter att spela bra spel. Jag bor stundom i skogen med tre katter och en sambo och stundom i stan med sirener och skitig luft runt omkring mig.

Jag har skapat ett fantastiskt rollspel/brädspel under 8 års tid tillsammans med två goda vänner. Jag spelar musik, allt från folkmusik till flumrock och skriver gärna små berättelser med mycket sarkasm och svart humor. Kallar mig själv Kristus när jag önskar provocera via namnval. Jag målar även gärna. Försöker acceptera healing potions/spells vilka jag tycker är lite töntiga, har man slått sig så har man.

Jag har rivit ner och byggt upp ett tak själv, det är jag stolt över, även om vindskivorna blev lite korta. Jag söker fler människor som vill vara med och provspela mitt spel. Här är en länk till en mildare beskrivning av verket: https://www.rollspel.nu/threads/701...la livet förstört. Tack för mig! Kristoffer
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,550
Välkommen!

Post ditt spel så vi får se vad det är och om det lever upp till hypen ;)
 

odman

Veteran
Joined
1 Jul 2013
Messages
26
Tack!
Vad menar du med post?
God45 said:
Sorry det måste ha gått snabbt när jag skrev det. Jag menar posta ditt spel, alltså lägg upp det i en tråd här så vi kan titta på det.
 

odman

Veteran
Joined
1 Jul 2013
Messages
26
Förlåt mig om jag är dum men troligtvis beror det mest på bristande erfarenhet om hur saker och ting fungerar här i forumet. Jag länkade till en beskrivning av spelet i min presentation. Menar du att jag skall lägga upp hela spelet?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,550
odman;n43529 said:
Förlåt mig om jag är dum men troligtvis beror det mest på bristande erfarenhet om hur saker och ting fungerar här i forumet. Jag länkade till en beskrivning av spelet i min presentation. Menar du att jag skall lägga upp hela spelet?
Ja.
 
Top