Nekromanti Prenumerera? Nä, för dyrt...

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Varför kostar det 129 kr att prenumerera?/images/icons/frown.gif Då är det ju billigare att köpa lösnummer. Andra speltidningar brukar vara tvärtom. Då tjänar man på att prenumera. Eller är det så att Codex är så svårt att få tag på (finns inte att köpa någonstans!?!) så man blir tvungen att prenumerera för att få tidningen? Eller är det bara jag som har läst/räknat fel någonstans?/images/icons/crazy.gif
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
För 129 kronor får man 6 nummer av Codex, det blir 21:50 per nummer och således cirka 20 öre per sida. På inget sätt får jag detta till att vara dyrt, varken dyrare än lösnummer (som kostar 29 kr styck och totalt blir 174 kr för 6 nummer), eller dyrt med tanke på vad man får.

Jag skulle vilja fråga om du kan hitta någon tidning med lika många sidor (i färg) för billigare än 129kr för sex nummer. Det brukar vara mycket dyrare än så.
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Dyrt?

Jag skulle gladeligen betala 129kr för 6 nummer av Codex om dom bara var villiga att skicka tidningen hit till Finland, Vilket dom inte är för tillfället. /images/icons/sad.gif
 

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Jag visste att det var nånting jag hade missat. Senast jag köpte en Codex kostade dom 19 kr. Sedan dess har jag aldrig fått tag på någon (var säljs dom egentligen????). Tack för att du rättade mig.
 
Top