Nekromanti Premota sjukt berondeframkallande saker

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Nu är de dags för en tråd när man får premota vad som helst såå länge de är beroendeframkallande.

- http://www.vampiri.se/
Är sjukt beroendeframkallade. Kom och lek med mig.

-Annars är tesorten Japenees Apple också knarkigt beroende framkallade

- Sömn är också dåligt beroende framkallande.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,746
- http://www.vampiri.se/
Är sjukt beroendeframkallade. Kom och lek med mig.
Den enes knark, den andres gift..... :gremsmirk:

Nåja, jag har märkt att jag utvecklat ett ohälsosamt smygberoende av glögg. Inne på fjärde flaskan på uh... 1½ vecka? Prova en ny smak varje gång så går det fort ska ni se! :gremcrazy:

Hals/armband! Köp några träpärlor och lite tråd och nåt schysst spänne och gör nåt trevligt att ha på dig. Trevligt för oss som inte pallar en massa bling men ändå vill ha nåt krams. Mest beroendeframkallande är det att få sitta och komponera hur de ska se ut. :gremsmile: Ett av mina favvohalsband kan man se häääär!

...vilket för mig till min sista punkt; ta menlösa bilder på allt man pratar om bara för att man skaffat en fungerande digitalkamera. Fast det kanske inte är beroende, snarare nyhetens behag... men... same difference i sammanhanget. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Spel såkart..
Går väll inte enns en dag utan att man sepalt nått av ensn spel som man har. Så det har väll mer elelr mindre blivit ett form av beroende..

Att fota..
åxå en grej som bara blevit mer av. Sen att det råkar vara rugit kul att fota är ju en nnan sak..
 

Magnum_UBBT

Warrior
Joined
21 Dec 2000
Messages
258
Location
Norrköping (Jämte i hjärtat)
Choklad och Naturgodis (typ nötter med choklad över.)
En dyr last men ack så gott!
Framför allt choklad, jag brukar konstatera att jag har alldeles för mycket blod i chokladomloppet och att jag måste fylla på. Äter mycket sällan gelegodis, chisp och annat men choklad det bara måste jag ha.

Dessutom har jag på senare ti hakat upp mig på P3´s webradio. Najs med P3 Rockster.
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Poker! Jag trodde inte att poker skulle vara något för mig men med marker blir det så mycket roligare jämfört med högstadiets poängvariant.

Alfapet på nätet - t ex den här sidan: Betapet Nu var det länge sedan jag spelade men det beror endast på att pokern tagit Alfapets plats i mitt pressade tidsschema.

Stå på scen. Jag genomförde årets julspex på min jobbfest i går och är fortfarande tagen av upplevelsen att stå på en riktig (om än liten) scen med bra ljud, mickar, spottar och publik som jublar. Jag gillar!
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
-det här forumet

-Te

-Rumioko Takahashis serie "Maison Ikkuko" kunde inte sluta med den förrens den var avslutat och den läses om gång på gång

-Rollspelskonvent (kan inte sluta åka, kan inte sluta arrangera saker, tack och lov tar passen slut så det blir något stopp)

-Riktigt bra chokladpraliner, Robert E och Chokladfabriken i sthlm och Systrarnas K. och Steinbrenner och Nyberg i gbg

-Tv-serier skapade av Josh Whedon
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
PC-spelet Heroes of Might and Magic 5 (eller 3). För den som är lagd åt det hållet. Just nu kampanjerna i expansionen Hammers of Fate. När man avslutat en bana testar man några rundor på nästa bana "bara för att kolla hur den är". En timme senare sitter man fortfarande kvar vid datorn.

Gordeg
 
Top