Nekromanti Präsäntachon!

G

Guest

Guest
Hoj!

Efter att ha sett hur alla samvetsgrant lägger in en liten presentation av sig själva skall väl jag inte vara sämre... Eller så skall... nej, låt oss inte vara obstinata nu.

Kort und gott: Jag är Blaren.

Detta betyder i en längre version att jag är ohyggligt oansvarig och bara sitter och kluddrar små figurer med en ständigt intorkande reservoarpenna. Spons mottages tacksamt... Gärna en reservoarpenna med pump.. De är fan så dyra. Annars får jag vänta till sommaren, då jag hoppas vara färdig civilingenjör. Är 25 år gammal, bor i Göteborg tillsammans med min fästmö. Lyssnar på allt möjligt men helst Metallica & Nick Cave.

Jag önskar dessutom att hålla min riktiga identitet hemlig för alla andra än er här på redax. Och mina polare... och alla andra som vet vem jag är. Det vore juh jobbigt.

Har ni kommentarer på mitt arbete mottages det tacksamt (om dom är positiva), jag tar naturligtvis emot negativa kommentarer, men kommer göra mitt bästa för att ignorera dem. Jag tar helst inte emot förslag på skämt, men däremot ämnen jag kan skriva skämt om.

Har aldrig spelat rollspel. Har sett en Magic-kortlek, men aldrig spelat på allvar. Har aldrig varit med på ett lajv. Och ni trodde jag skämtade om förutfattade meningar folk har om oss rollspelare? :) BUWAHAHAHAHAAAA! Jag skämtar om mina förutfattade meningar!

Har oxo recenserat Vampire-dataspelet...

'nuff said!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Tja, då måste jag säga att jag hatade blaren första gången jag läste den. Men nu älskar jag den, men hoppas att du inte fortsätter använda samma skämt fler gånger, då jag har hört folk som inte tycker det var så bra..

christian sahlén
 
G

Guest

Guest
Ay... Ugool ja. Kom på det precis efter jag skickat mitt inlägg. Jeje, säll är den som har som rättesnöre...

Ugool kommer att komma tillbaka, men numer som en slags bakgrundsfigur som kan skymta förbi ibland. Som i "Call of Ugool" rollspelet i en av de andra bilderna...
 
Top