Ok, jag sitter också med detta på jobbet, haha. Men om du har mer info så dela gärna. Vi är en hel bransch som hungrar efter mer info och pålitliga källor.Vi sitter med detta på jobbet. 100% säkert. Vi är med i NPA och fått information av dem.
Ok, jag sitter också med detta på jobbet, haha. Men om du har mer info så dela gärna. Vi är en hel bransch som hungrar efter mer info och pålitliga källor.Vi sitter med detta på jobbet. 100% säkert. Vi är med i NPA och fått information av dem.
Kommer det inte undantag blir det nog döden jaTack för alla svar. Blir det döden för småföretagare eller ser det ut att komma undantag? Elle går det att kanske komma runt
the road to hell osvTror inte avsikten är sätta dit småföretagare, utan mer Temu/dropshipping från Kina. Men, vi får hoppas det leder till de reder ut vilka undantag som gäller - för det är uppenbart många som hamnar i skottlinjen pga diffusa beslut.
Effekten blir ju snarare den motsatta: enda lösningen blir att sälja via dropshipping-företag.Tror inte avsikten är sätta dit småföretagare, utan mer Temu/dropshipping från Kina. Men, vi får hoppas det leder till de reder ut vilka undantag som gäller - för det är uppenbart många som hamnar i skottlinjen pga diffusa beslut.
Med andra ord: exakt samma avsikt som med skärpningen av Sveriges förtullning av paket, och det kommer att skjuta bredvid på exakt samma sätt?Tror inte avsikten är sätta dit småföretagare, utan mer Temu/dropshipping från Kina.
Exakt, numera får man bara straffavgift när man inte handlar via Wish.Med andra ord: exakt samma avsikt som med skärpningen av Sveriges förtullning av paket, och det kommer att skjuta bredvid på exakt samma sätt?

Kan skriva lite längre ikväll om jag hinner.Ok, jag sitter också med detta på jobbet, haha. Men om du har mer info så dela gärna. Vi är en hel bransch som hungrar efter mer info och pålitliga källor.