Vitulv Årets spelledare 2011 och 2013 Joined 23 Dec 2000 Messages 7,167 9 Jan 2005 #1 <center> </center> Jag tror att det är på sin plats med ett rejält "MUAHAHAHAAAAAA!" - Vulf
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,467 9 Jan 2005 #2 ROTFL [ant] men det här är så sjukt internt att det nästan är ot
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 10,128 Location Stockholm 9 Jan 2005 #3 Tro inte att det hjälper att vi är kompisar … … nu blir det räfst och rättarting! [moderatorhatt]Den där grejen är såååå himla intern att du gott och väl kunde PM:at den direkt till Rising i stället för att posta den här på forumet. Så, trots att det var ett roligt inlägg för oss fyra som känner till bakgrunden måste jag säga: Ajabaja! Fyll inte forumen med onödiga inlägg. Denna tråd låses.[/moderatorhatt]
Tro inte att det hjälper att vi är kompisar … … nu blir det räfst och rättarting! [moderatorhatt]Den där grejen är såååå himla intern att du gott och väl kunde PM:at den direkt till Rising i stället för att posta den här på forumet. Så, trots att det var ett roligt inlägg för oss fyra som känner till bakgrunden måste jag säga: Ajabaja! Fyll inte forumen med onödiga inlägg. Denna tråd låses.[/moderatorhatt]