Nekromanti Postningsproblem

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
Varje gång jag postar ett nytt inlägg får jag upp ett felmedelande om prenumerationer. Inläggen postas, men jag måste alltid klicka bort felmedelandet och tråden uppdateras inte, utan det ser ut som att inget postas föränn jag manuelt uppdaterar (efter att jag kopierat min text för säkerhets skull).

 

Attachments

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jag får upp felmeddelandet ibland, ibland inte.
Just därför har jag lite svårt att återskapa det.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
För mig har det varit kontinuerligt varje gång jag postar ett inlägg (i en redan existerande tråd) åtminstånde sen senaste helgen.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Alltså, jag blir mer och mer inne på att bara byta till vB4 rakt av – utan att testa det ordentligt, utan att översätta till svenska (sånt kan man fixa sen).

För det KAN inte vara sämre än vB5.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
Dante;n118093 said:
Alltså, jag blir mer och mer inne på att bara byta till vB4 rakt av – utan att testa det ordentligt, utan att översätta till svenska (sånt kan man fixa sen).

För det KAN inte vara sämre än vB5.
Vad är det värsta som kan hända.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,555
Location
Umeå
Felet har säkert att göra med att Jimmy prenumererar på tråden :)

Men Dante, byt bara plattform. Är det värt mödan att migrera? :) *väntar sig stora reaktioner*
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,728
Björn Wärmedal;n118109 said:
Men Dante, byt bara plattform. Är det värt mödan att migrera? :) *väntar sig stora reaktioner*
newoldsite.rollspel.nu
 
Joined
31 Aug 2015
Messages
80
Dante;n118093 said:
Alltså, jag blir mer och mer inne på att bara byta till vB4 rakt av – utan att testa det ordentligt, utan att översätta till svenska (sånt kan man fixa sen).

För det KAN inte vara sämre än vB5.
Har du koll på hur länge vB4 kommer att supportas med säkerhetsuppdateringar mm?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Framsynt bakåtsträvare;n118125 said:
Har du koll på hur länge vB4 kommer att supportas med säkerhetsuppdateringar mm?
Om man tycker om vB4 skulle jag föreslå XenForo istället, det är en fork av vB4.

Men det vi tittar på just nu är att byta till Discourse.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
anth;n118136 said:
Men det vi tittar på just nu är att byta till Discourse.
Bra att du påminde mig.

Dante;n118093 said:
Alltså, jag blir mer och mer inne på att bara byta till vB4 rakt av – utan att testa det ordentligt, utan att översätta till svenska (sånt kan man fixa sen).
Helt rätt inställning! Byt fort som fasen!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,944
Location
Ludvika
Nu är det inte längre varje gång jag postar som det här dyker upp. Idag har det bara varit mitt senaste inlägg i "Drakar tillbaka?"-tråden.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Jag har problem i alla trådar. Så länge jag kör i Windows 10.

Pm funktionen är värst. Jag vet inte hur många pm jag har skrivit och sen har skitet bara försvunnit. Kan handla om någon form av dålig användare och inte ett fel på forumet.

Funkar ju att skriva kanon nu men då kör jag inte med W10 så det kanske är W10 som suger anusröv.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,004
Jag får oxå detta fel. Har inte bytt browser, har inte börjat prenumerera.
 
Top