Nekromanti Posting And You...

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Den har varit på tapeten här förut, ifall du följde den kanske du skulle märka det :gremwink:

Nej då, den är mycket lärorik faktiskt, Yass' klistrade inlägg längst upp på det här forumet sammanfattar väl i stort sett det som flashanimationen tar upp.

/Seinet Wintermute - Diggar den starkt ändå
 

Isletbranch

Veteran
Joined
17 Jul 2003
Messages
115
Location
Växjö, Campus
Den har varit på tapeten här förut, ifall du följde den kanske du skulle märka det
Jag sökte faktiskt febrilt efter inlägg med denna flashanimationen, just för att inte hamna denna sitsen :gremfrown:, men jag kunde inte hitta den någonstans. Men strunt i samma den är bra, den är rolig, den tåls att upprepas. :gremcool:

...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,548
Location
Helsingborg
Jag vet inte vad Seinet bluttrade om men den här har inte varit med förut.. Skön animation.. Jag garvade några gånger.. Helt klart borde en länk till flashen in i FAQ:en.. :gremlaugh: :gremwink:

/Han som tyckte den kändes Arvidosisk på något sätt
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Så varför inte skicka in en FAQ-fråga då, det står alla användare fritt att skicka in FAQ-frågor, fast det här borde ju givetvis alla redan veta :gremwink:

/Seinet Wintermute - Kom på att det var på Moderator-forumet som den animationen var uppe
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
HeHe !

Ja, det vore ju en grej att ha på alla forum ja !!! :gremgrin:
Var ju sådär småskoj hela tiden tycker jag !

/ Johan K, som ska sova nu !
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
/Han som tyckte den kändes Arvidosisk på något sätt
Det var ju kul. :gremsmile: Synd bara att jag är den enda som inte gillar den. :gremtongue:
Ja, den är ju kul att titta på, kanske mest som självironi för en forumvan som jag, men är den så bra information då? Den är lite dryg, och någon som hittar den borde hitta en FAQ:en lika lätt.

Och det där "det är alltid bättre att posta i en gammal tråd än att starta en ny", va?! På andra forum så låser man ju gamla trådar om man återuppväcker dom. Kanske inte på Steams, förstås? Men överhuvudtaget så är jag ju inte positivt inställd till idén att man inte ska ta upp gamla frågor, om det inte är gamla frågor som kan besvaras med "Ja", "Nej", "Kolla på sidan 118" "1996" och sådant. Det kan ju vara det också.

Å andra sidan, om man som nybörjare tar den på ett bra sätt så är det ju toppen.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Nu vet jag inte om forumet i fråga är ett sådant, men på forum av supportnatur, där större delen av diskussionerna handlar om tekniska problem eller liknande så är det mycket bättre att skriva kommentarer gällande ett ämne i trådar det tidigare diskuterats om det i. Detta för att någon som är intresserad av ämnet inte ska behöva leta igenom femtioelva olika trådar för att få fram komplett information inom ämnet, och så att samma information inte behöver besvaras i varje ny tråd om ämnet.
 
Top