Nekromanti Postakulmenmeningslösabildertråden

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Yes, ännu en navelluddstråd! Jag rockar så fett, som ni spolingar säger!

Posta era fåniga bilder (eller länkar till dem) här! No snusk pliz!

Mitt första bidrag: Hårdaste. Bruden. Någonsin! :gremlaugh:

Erik
 

Targon

Hero
Joined
29 Jun 2000
Messages
1,667
Location
Lund
I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away


 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,925
Location
Sandukar
Eftersom jag har sett Krille utklädd till Minbari så trodde jag först att det var Krille utklädd igen. Men det var det som tur är inte.

Tack.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag postar delar av den här bildserien (som många säkert sett förut), eftersom 500 kb är gränsen. För övrigt kallas sådana här bilder för "lolcats".
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
No snusk pliz!
Det är ju inget kul.

Jag hittade den här bilden för ett tag sedan; det är jag när jag spelar Pokemon. Man blir intervjuad i vissa ställen, där man får välja fyra olika fraser att kombinera som man önskar för att bilda ett meddelande; som senare (när man hittar en TV och tittar på den) spelas upp och då ens meddelande även poängbedöms. Jag försökte febrilt hitta på ett snuskigt meddelande, och det här var det enda jag kunde komma på. När jag ser den här filmen så börjar jag alltid skratta och tänka vilken meningslös människa jag är.



...och den här bilden är den roligaste jag någonsin sett. En användare hade den på ett forum som var tillägnat sädesvätska i matlagningen (jo, det är sant). Jag skulle vilja veta hur den här snubben kom på tanken att klippa ihop de här sekvenserna... (och jag hoppas den inte bryter mot några regler, annars får moderatorerna ta bort allt):



Jag har velat använda den som avatar här på wrnu i flera år...

---

En tredje bild? Okej, den här:



---

Vill du ha en fjärde? Den här får mig att skratta högt varje gång jag ser den:

Vad kan handen?
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Det är ju inget kul.
Jag är bara rädd att moderatorerna ska låsa den, eller att jag ska börja posta egna bizarro-bilder! :gremfrown: :gremblush:

En användare hade den på ett forum som var tillägnat sädesvätska i matlagningen (jo, det är sant).
Sädesvätska i matlagningen är lite väl snävt för my taste, men jag förstår poängen. Och ihopklippningen är awesome - rävungebukkake! :gremgrin:

Erik
 
Top