Posta skivomslag som skriker rollspel

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Är visserligen rätt säker på att ett omslag med frasen "Blood & Honor" skriker skapligt mycket nazism.
Det skriker skapligt mycket rollspel också. Kom tillbaka när du hittar något du kan belägga med häst mot folkgrupp eller liknande. Tills dess kan vi väl nöja oss med att göra vad ämnet kräver - posta skivomslag som luktar rollspel.
 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Postar du skivomslag från vit makt- och naziband får du tåla att folk protesterar. Konsten kan inte separeras från politiken. Sån där skit har ingen plats i vår hobby.
Lol, klart den kan, vilket pretentiöst skitsnack.
Vem bestämmer vad som har plats i "vår hobby"?
Den här trådens ämne är väl i viss mån separerad från "vår hobby". Jag menar, ABBA har inte särdeles mycket med den att göra heller.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
MODERERING

För den som undrar vem som bestämmer vad som får ta plats här på rollspel.nu, så är det jag och redaktionen.

Och jag är inte på något sätt intresserad av att rollspel.nu ska bli en plattform för budskap som är direkt kopplade till vit makt-rörelsen.

Därför stänger jag omgående denna tråd, och uppmanar alla att precis som skett här meddela mig så snart ni ser något sådant. Jag ska också se över våra regler så att detta blir extremt tydligt.
 
Top