Coolt att detta sponsrades av Norrlands Guld!Adam och Eva blir utslängda ur paradiset.
MidjourneyEn dum fråga från en novis gällande både mänsklig konst samt bilder gjorda av AI… Jag söker en AI som kan göra ”prinsessor” och adelsfröknar i Westeros-stil, klänning med korsett som gör att bysten ser större ut, utan att det blir porr eller liknande. Tyvärr har de AI jag testat varit grymt pryda och jag har inte lyckats skapa något som ens kommer i närheten av det jag ser i den här tråden. Jag vill alltså skapa en massa porträtt i helperson till min kampanj och behöver skapa bilder av riddare, adelsfröknar, konungar, prinsessor och mer därtill utan att AIn säger att “corset“ är för utmanande.
Tusen tack! Skall försöka själv att skapa lite bilder, vi får se om resultatet blir bra!Midjourney
View attachment 17965
View attachment 17966
a noblewoman from a fantasy medieval setting similar to Westeros. She is dressed in an elegant gown with a corset that tastefully emphasizes the bust.
vilken plan kör du på? Den för 30$, eller den för 45$ och gör det någon skillnad i kvaliteten på bilderna eller är det mer antalet bilder/månad som är det viktigaste?Midjourney
View attachment 17965
View attachment 17966
a noblewoman from a fantasy medieval setting similar to Westeros. She is dressed in an elegant gown with a corset that tastefully emphasizes the bust.
Den för 30 funkar bra för mig. Lyckas nästan aldrig göra slut på mina fast hours (snabbare renderingar) på en månad.vilken plan kör du på? Den för 30$, eller den för 45$ och gör det någon skillnad i kvaliteten på bilderna eller är det mer antalet bilder/månad som är det viktigaste?
Kan du länka till den exakt sidan du använder så jag inte betalar för något fel då jag hittar oändligt antal sidor med Midjourney? Tack på förhand! Och ursäkta min brist på kunskap men jag är helt novis gällande det här.Den för 30 funkar bra för mig. Lyckas nästan aldrig göra slut på mina fast hours (snabbare renderingar) på en månad.
Kan du länka till den exakt sidan du använder så jag inte betalar för något fel då jag hittar oändligt antal sidor med Midjourney? Tack på förhand! Och ursäkta min brist på kunskap men jag är helt novis gällande det här.
Ju mindre du lyssnar på en viss genre, desto högre procent.är bättre än, typ, 95% av all countrymusik.