PoD Backlog

Visst släppte Wizards hela backlogen av gammal d&d som pdf gratis på sin sajt kring millenieskiftet? Har så tydligt minne av det. Att det då och då kom batches av prylar. "Nu har vi lagt upp all al quadim" osv
Jag köpte allt för jag förstod att det här var temporärt och skört.

Visst släppte Wizards hela backlogen av gammal d&d som pdf gratis på sin sajt kring millenieskiftet? Har så tydligt minne av det. Att det då och då kom batches av prylar. "Nu har vi lagt upp all al quadim" osv
Vill minnas det också. Sedan kom de på att de är en megakorporation i en dystopisk framtid och började ta betalt för dessa produkter som de inte hade något att göra med att producera. Men pdf:er är ju enkla och borde vara en no-brainer att ha tillgängliga (i mån av rättighetsfrågor där också då), PoD verkar vara lite snårigare.

White Wolf har ju sin egna sida, Storytellervault. Där kan du ju dels köpa allt på pdf men oxå det mesta som POD. Original. Väldigt bra. Men som samlare vill jag personligen ha original. Hade jag däremot bara velat ha för att spela skulle det vara utmärkt. För jag håller verkligen med. Det är en kulturgärning å ser gärna att så många som möjligt göra det samma

Back