Re: Nätvivale!
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>
Det är nästan exakt det intryck som jag får av platt visning. Det tar evigheter att ladda en maffetråd med sjuttielva inlägg i platt visning, och man har ingen som helst koll på vem som svarar på vem. I trådad visning behöver man inte vänta en kvart innan tråden är inläst (bara nån minut), och det är rätt uppenbart vem som svarar på vem. Därmed är det lättare att hänga med i diskussionerna
<hr></blockquote>
Det du gör med "visa hela tråden" är att reducera antalet klick som du måste göra, istället för en fet laddning som är försumbar med bredband så får du en zinkaljon småladdningar på en maffig tråd med dagens default. Om man är mer av en lurker än en som skriver inlägg så är det skönare med platt tråd IMHO. Sen, visst är det bra att tänka på modemanvändare men börjar inte dessa vara i minoritet idag? Och de har ju då möjligheten att ändra tråd.
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>
Men det är min åsikt. Som chrull redan förklarat så har du möjligheten att själv välja hur du vill ha det som standard i Kontrollpanelen.
<hr></blockquote>
Jag är inte betrodd att ha tillgång till kontrollpanelen från denna dator /images/icons/frown.gif