Nekromanti Piff & Puff RIP?

Björn Hellqvist

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
667
Location
Skövde
...inte för att DoB skulle vara döa, men deras hemsida har legat nere i några dagar nu. Vi får väl hoppas att det betyder att vi får vara ifred.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jag brukar inte frekventera deras sida så jag visste inte om detta, men man kan ju hoppas. Man kan bara bli kallad djävulsdyrkare och konspiratör så många gånger innan man tröttnar.


Storuggla, hänger på andra sidor i stället
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,584
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Man kan bara bli kallad [snip] konspiratör så många gånger innan man tröttnar.

<hr></blockquote>



Konstigt, jag gillar att bli kallad konspiratör.../images/icons/devil.gif
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Svar A: Tror du att de skulle vara inaktiva bara för att hemsidan varit nere i ett par dagar? Det tror inte jag. Jag tror de planerar något... De lät sidan försvinna ett tag för att få oss att tro att de är inaktiva. Snart kommer en attack mot alla rollspelare. Vi får söka skydd.

Svar B: Tror du att de skulle vara inaktiva bara för att hemsidan varit nere i ett par dagar? Då skulle ju vi varit stendöda vid det här laget. Galilei, som servern heter, som bland annat rollspel.nu och foxtail ligger på var tyvärr nere mycket längre.../images/icons/sad.gif Men nu har ju Gardener ordnat det (för den här gången är väl bäst att säga när man har med datorer att göra) så vi kan skriva på vårat favoritforum! /images/icons/laugh.gif
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Tror du att de skulle vara inaktiva bara för att hemsidan varit nere i ett par dagar?

Nja...
Hemsidan hade ju inte uppdaterats på hur länga som helst, så det var väl dags att någon dödade den.

/Naug
 
Top