Nekromanti Picknick i stockholm?

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Har funderingar på att när det blir lite varmare dra något söderöver och göra en heldag i Stockholm. Slog mig då att det vore gosigt värre att möta upp i en av Stockholms underbara parker (ex. Hagaparken) och ha picknick. Någon som är intresserad i en stunds helglik trevligt möte?


Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Ypperlig idé ...

Jag hänger gärna på, och tror dessutom att jag kan trumma ihop ytterligare några intresserade.

Hur? Var? När? Varför?

/Dante
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
tips

Hejsan hej...

Jag och mina vänner har picknick en gång i veckan på djurgårn.. vi har hittat ett ställe som är mysigt och bra..
Bellmanparken. Ligger vid Italienska Ambassaden och det är lätt att ta sig dit..

Men en picknick låter trevligt.. en wrnu picknick :o) humma.. det var väl en forumträff planerad till i sommar eller hur var det?

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Varför jag

Usch dem där svåra frågorna.

Hur? Medelst valfritt transportmedel in till den gungande storstadens dignande park, medförandes sin egen skaffning och kanske några skoj tärningar. Boffervapen för hågade. Böcker för roade. Rekommenderas också adressböcker om man hittar någon skoj person.

Var? Hagaparken i Stockholm.

När? Ja se den blev svårare. Helgen efter midsommarafton? På en lördag eller söndag? Runt elva tolvsnåret på dagen?

Varför? För att det är skoj att lära känna människor. Fira att vi är så trevliga spelare hela bandet? För att det är mysigt att njuta av sommaren? You name it.

Vad säger ni?

Ska vi säga att det är en forumshappening?

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
För er som är i faggorna av "stora" staden Stockholm har jag en idée om ett litet jippo för alla forumdeltagare och andra
rollspelstokar.

Picknick i Hagaparken
Samling vid koppartälten klockan 11 lördagen den 16 Juni. (mao det gäller akademisk kvart för er som är bevandrade i detta)

Medtag
Mat, filtar, extra värmekläder om vädret djävlas. Tärningar, lapptoppar, almanackor och annat som kan länkas till vår
fritidssysselsättning.

Varför? Träffas, pratas vid, underhålla varandra och bara allmänt mysa tillsammans.

Jag och maken kommer vara där och alla andra som sluter upp.

Tack för ordet

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
medela detta på www.rollspel.nu forumat också.. få med gardener...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Dang, drat and rats! ...

Vid den tiden sitter jag på en campingplats i småland och borstar tänderna i folköl för att sedan trängas med 20.000 människor och kolla på diverse rockorkestrar.

Jaja, en annan gång kanske?

/Dante
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Säger desamma[halvNT]

Man får väll nya chanser.. =/

/WolmerX
Besök gärna min sida, den börjar få lite kött på bena nu.
 
Top