Nekromanti Picknick i stockholm!

Göteborgare?

Jag upptäckte just att jag är ledig denna lördag, och undrar om man kan samåka med någon göteborgare. Eller blir det bara för 08:or och eventuellt troberg?

toppen! [ant]

Dante? Seter? Eksem? Vindhand? Rising? Storuggla?

(nån kanske redan svarat. men wtf.)

OMGWTFBBQ!!!

chrull ja

Kontaktannonsforumet?

Och nej, jag gnäller inte av avundsjuka över att det inte blir något forumträffande i Skövde. :gremwink:

Men handen på levern, är det inte just sånt här som Kontaktannonsforumet är till för?

Re: toppen! [ant]

"Storuggla?"

Jao. Jag är tokledig den helgen. Frukta min närvaro.

Storuggla, borde köpa hatt

Hattar [OT]

Storuggla, borde köpa hatt

Yes. Yes, you should. Hattbaren ar mycket bra. Ligger nara Medborgarplatsen eller vadfan ni nu kallar den. Mitt plommonstop kommer darifran, mindre an femhundra bagis.

/Feliath - Mad Hatter

Korpen har spejat in sin kalender, och den är tom för den 2 Aug!
Så Korpen tänker helt klart flaxa förbi samlingen. Skall bli skoj och se forumiter i levande livet.

Så låt oss alla be för ett ordentligt snöväder till dess (Och en ny istid, jag HATAR värme!).

Skall bli skoj och se forumiter i levande livet.

Jo, jag vet hur det är. Ska bli kul att se om de verkligen finns eller om det bara är Krille som låtsas vara allihop...

Re: Kontaktannonsforumet?

Det är ju helt rätt och riktigt förstås. Men dels är det ingen som läser kontaktannonsforumet* och framförallt har alla andra forumträffar diskuterats här så om de trådarna flyttar är det ingen som kommer hitta dem!

* Möjligtvis illvillig osanning

Re: toppen! [ant]

Problemet är att jag inte har något som helst tidsperspektiv så datum och obskyra referenser så som:"Om två veckor" eller "ditt jävla svin du skulle ha varit här för två timmar sen" säger mig egentligen ingenting. När jag vet vad 2a augusti innebär i praktiken återkommer jag med ett besked. Men eftersom det är en lördag borde jag inte ha något vettigt inplanerat.

Ska bli kul att se om de verkligen finns eller om det bara är Krille som låtsas vara allihop...
...sant, man misstänker att allting inte är som det ser ut att vara här på forumet....

(hmmm, enligt bilderna är Troberg en ödla, men på vissa har han en sombrero och ser ut som en "människa", det måste vara en förklädnad! //Erik återgår till att titta på V...)

hmmm, enligt bilderna är Troberg en ödla, men på vissa har han en sombrero och ser ut som en "människa", det måste vara en förklädnad!

Det är inte en sombrero, det är en Michel Palin-hatt.

Du har uppenbarligen inte sett bilden där jag landstiger i Aqaba, Godzillastyle... :gremgrin:

"Det är inte en sombrero, det är en Michel Palin-hatt."

Är det den officiella benämningen? Om jag går in på Hattbaren ( Här ) och frågar om en tocken, skulle de veta vad det var?

Storuggla, gillar tanken på att det finns hattaffärer på nätet

Re: Picknick i stockholm! [aningen massivt OT]

Är det den officiella benämningen?

Antagligen inte.

Det viktiga med den är att man inte blir grillad av solen, inte namnet.

Jag är på! (ant)

Ja, egentligen är jag ju Magnus, men jag tror att folk fattar i alla fall. :gremgrin:

M.

Reservplan!

Okej. Om det regnar och är dåligt väder tycker jag vi ska ha en reservplan. vore elakt mot masarna annars. (och alla andra som kommer långt ifrån)

Dåligt väder=väder man inte vill sitta ute i gräset i.
Värme gills nog inte dock...

Är det nån som har en bra plan på vad man kan göra i fall att? Vitulv vill spöa oss på femkamp på grönan, men jag tycker grönan låter ganska trist. Särskilt om det regnar och har sig.
Dessutom tror jag att ölen på grönan är dyr.

Nästa alternativ är väl att vi är hemma hos någon.
Jag har en tvåa på 54-57 kvadrat ute i förorten (20-25 min från centralen med tuben). Om ingen annan har nått bättre alternativ så funkar det...

chrull - naken

Re: Reservplan!

"Om det regnar och är dåligt väder tycker jag vi ska ha en reservplan."

Bra tänkt.

"Vitulv vill spöa oss på femkamp på grönan"

Vitulv vill spöa all, punkt slut :gremgrin:

"Dessutom tror jag att ölen på grönan är dyr."

AAAAAAAAAH! :gremshocked:

Storuggla, har glömt något

Back